DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

Go Back   DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum > BlueJet


Notices


Latest Vendor News
AutoAnything
Addictive Desert Designs!
United Radio
Bayou Goat Mounts

Conversation Between BlueJet and PaulMys
Showing Visitor Messages 91 to 100 of 673
  1. BlueJet
    03-31-2014 04:28 PM
    BlueJet
  2. PaulMys
    03-28-2014 08:55 PM
    PaulMys
    Lmao at the new avatar!

    "I don't always watch the SB, but when I do, Seattle FU*K's up Denver!"

    That's awesome, Stacy.
  3. PaulMys
    03-26-2014 09:59 PM
    PaulMys
    BTW, how are you logged on without your little green light on, or "BlueJet" showing on the queue at the bottom, you sneaky little minx, you.

    I'm always like- "well, Stacy's not on", but there you are.

    Hmm......... Administrator secrets! Lol.
  4. PaulMys
    03-26-2014 09:05 PM
    PaulMys
    There you go.

    Peppers went to Gabi's Packers where he will play with Clay Matthews. Those two on one side of the D will be a handful.

    One of Peppers' deciding factors in leaving the Bears was no D line help. He said it. So Allen steps into the same role. Genius!

    F'n $ chaser.
  5. BlueJet
    03-26-2014 08:58 PM
    BlueJet
    Some of the fan feedback:

    Screw Allen and the Bears are a joke,I hope we meet them in the playoffs so Allen can see the mistake he made..What a drama queen he is...

    Maybe Allen is more interested in winning a Grey Cup than a Super Bowl and he figured he'd learn from a guy who's had that experience.

    Well I think Allen can kiss his hopes to getting a ring goodbye.

    Yeah now he can go get one on Ebay

    "Well I think Allen can kiss his hopes to getting a ring goodbye."

    Pretty much. Chicago did exactly what I thought would happen get a bit desperate because of losing Peppers and met Allen's number mostly. 7.75 is bit too much in my opinion.
  6. PaulMys
    03-26-2014 08:52 PM
    PaulMys
    The guy is actually an animal of a DE. 128 1/2 career sacks in like 10-11 years. Almost broke my boy Strahan's record of 22 1/2 sacks back in 2012.

    But, like I said- if he wants to be triple-teamed because he has no other defensive threats around him, that's his problem. God, on that D of yours he might have had 25 sacks this year. Too bad he'll never know!
  7. BlueJet
    03-26-2014 07:47 PM
    BlueJet
    I haven't been to the Hawks board, after his second visit and lack of signing the general consensus if the members was good riddance then. I have never heard of him to be honest so I don't care. He wasn't good enough to be a Hawk!
  8. PaulMys
    03-26-2014 07:37 PM
    PaulMys
    You got THAT right, sister!! Lmao.

    I see Allen signed with the Bears. Oh well, if he wants to play out his career with no ring, then good choice. It baffles me how these guys can choose a perennial loser over a legitimate SB contender over a few hundred thousand dollars when they already have many millions.

    Talk about greedy bastards, LOL!
  9. BlueJet
    03-26-2014 07:29 PM
    BlueJet
    Well aren't you the greedy bastard!! LOL
  10. PaulMys
    03-26-2014 05:50 PM
    PaulMys
    I'm taking MINE with me! Lol.

Advertisement






All times are GMT -4. The time now is 01:55 AM.


= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors


=Gigathreads Network=
CLUBS MOPAR NATION DSM GPMM MAMM JAM
DIESEL Diesel Forum      
CHEVY Chevy Camaro Forum Chevy Volt Forum    
CHRYSLER Chrysler 300C Forum      
DODGE Dodge Avenger Forum Dodge Caliber Forum Dodge Challenger Forum Dodge Charger Forum
  Dodge Circuit Forum Dodge Hornet Forum Dodge Magnum Forum Dodge Nitro Forum
  Dodge Ram Forum Dodge Dakota Forum Dodge Durango Forum Dodge Dart Forum
FORD Ford Raptor Forum Ford F150 Forum Ford F100 Forum  
JEEP Jeep Forum      
PONTIAC Pontiac G8 Forum      
SRT SRT Viper Forum SRT Cuda Forum