DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum (http://www.ramforumz.com/index.php)
-   Dodge Ram Pictures - Photos (http://www.ramforumz.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Added black tool box. Need help with an idea I have.... (http://www.ramforumz.com/showthread.php?t=131734)

gonefishin776 01-24-2013 06:19 PM

Added black tool box. Need help with an idea I have....
 
So I bought a tool box for the bed, I had a bunch of crap under the box seat that I wanted to get out so I can fit subs. Plus I mount fishing pole holders on the tool box. Any ways, I need help on how to go about an idea I have...

That KOBALT placard on the tool box, is removable. I think it would be sweet to remove it and make a custom one. How should I go about that? can I order something like that online somewhere? I think it'd be cool to get "BlackNBlue" or something fishing related on it. What do you all think?

http://i1279.photobucket.com/albums/...psf4cbf59a.jpg

buzzvoodoo 01-25-2013 10:17 AM

Go for it man. You got to google things like that or find someone on ebay. You already got the fish decal so I wold go with black and blue. You dont want to over kill the fish deal man. People may think your fish nut if you go with the fish decal, fish plackard, and fishing poles sticking up.

gonefishin776 01-25-2013 10:19 AM

Quote:

Originally Posted by buzzvoodoo (Post 994101)
Go for it man. You got to google things like that or find someone on ebay. You already got the fish decal so I wold go with black and blue. You dont want to over kill the fish deal man. People may think your fish nut if you go with the fish decal, fish plackard, and fishing poles sticking up.

haha good call. my buddy thought the blacknblue thing was kinda lame, but it's not discarded completely. I'll think on it. Maybe it can be RAM or something cool too.

CajunDodge 01-25-2013 10:21 AM

I think it's a cool idea and I wouldn't think something custom would be that difficult to come by or make yourself! Piece of diamond plate with your own design and tack/weld it on.

- Cajun

gonefishin776 01-25-2013 10:23 AM

Quote:

Originally Posted by CajunDodge (Post 994108)
I think it's a cool idea and I wouldn't think something custom would be that difficult to come by or make yourself!

- Cajun

ya i just don't want it to look homemade you know? Like a legit metal placard thats been engraved/printed on in color. I need someone with some sort of machine I guess. I'll google some ideas. Just gotta think of somethin cool to put there!

RamTech 01-25-2013 10:34 AM

I think a Mopar logo would really throw people for a loop.

gonefishin776 01-25-2013 10:39 AM

Quote:

Originally Posted by RamTech (Post 994119)
I think a Mopar logo would really throw people for a loop.

ooooooo!!! i like that.

RamTech 01-25-2013 10:47 AM

I was thinking if you really wanna knock people back on their heels, go with a vintage logo from the 60's or 70's. http://www.allpar.com/cars/mopar/index.php

gonefishin776 01-25-2013 10:57 AM

Quote:

Originally Posted by RamTech (Post 994132)
I was thinking if you really wanna knock people back on their heels, go with a vintage logo from the 60's or 70's. http://www.allpar.com/cars/mopar/index.php

hmmmmm I think I like the current blue one. Goes with the blue in the truck. I used to work at a trophy shop and we got plaques done by other companies that could use color, so I'll contact them and whip somethin up. thanks for the idea. now..do I want just the logo...or the logo with MOPAR under it? hmmm

RamTech 01-25-2013 11:14 AM

Either or would be good, IMO.


All times are GMT -4. The time now is 02:53 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors
= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger