DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum (http://www.ramforumz.com/index.php)
-   Body & Interior (http://www.ramforumz.com/forumdisplay.php?f=176)
-   -   Painted underneath the Ram neon green/orange. Rice? (http://www.ramforumz.com/showthread.php?t=143296)

ModifiedBEAST 05-26-2013 02:27 PM

Painted underneath the Ram neon green/orange. Rice?
 
I admit its too much with the sway bars and axles being painted. will probably only keep the shocks and coil springs painted and paint the other parts back to black. Used a neon paint that glows under a black light. My girlfriend had seen a satin black truck with lime green underneath so she talked me into it. :thk: I gotta admit satin black with green under it looks nice..IMO. Truck will probably be satin black soon possibly. I have to replace the bed and both rear doors so I dont want to drive around with mismatched colors. I do my own paint but I'll probably rock satin black for a few months. I will probably repaint the whole truck the same blue afterwards. I have enough Colorado Red but don't really care for red on Rams.

(Ignore the red topper and missing part of bug shield.)


https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...98323729_n.jpg


i was gonna do it like this instead.. orange shocks and green boots
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...07138632_n.jpg

Untamed 05-26-2013 02:41 PM

I'd powdercoat or undercoat it all black. The guts should never stick out. Just my opinion. But its all about what you like. it is your truck. lol

tox 07-28-2013 03:34 AM

Quote:

Originally Posted by Untamed (Post 1108147)
I'd powdercoat or undercoat it all black. The guts should never stick out. Just my opinion. But its all about what you like. it is your truck. lol

Entirely agree.

ModifiedBEAST 07-31-2013 05:21 PM

I redid it in all blue to match the truck. Did the shocks white though.. Blue springs.
Looks good.

tox 08-07-2013 01:25 AM

Pictures? I'd love to see it. :)

Howells 08-16-2013 09:10 PM

I like just one color. I did mine green
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...59138017_n.jpg

Howells 08-16-2013 09:13 PM

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...42889799_n.jpg

Howells 08-16-2013 09:16 PM

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...82162575_n.jpg

ModifiedBEAST 08-16-2013 09:23 PM

^looks good. i had to change my green cuz it didnt match the blue


All times are GMT -4. The time now is 03:49 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors
= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger