DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

Go Back   DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum > Search Forums


Notices


Latest Vendor News
AutoAnything
Addictive Desert Designs!
United Radio
Bayou Goat Mounts

Showing results 1 to 6 of 6
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: PAPA.SMURF
Forum: Automotive Industry News and Dodge Press Releases 06-30-2010, 03:32 AM
Replies: 25
Views: 1,991
Posted By PAPA.SMURF
damn that would be a hella drive to michigan!

damn that would be a hella drive to michigan!
Forum: Custom Dodge Ram Performance Mods - Engine - 4.7 Liter V8 06-30-2010, 03:26 AM
Replies: 44
Views: 5,227
Posted By PAPA.SMURF
okay i have a flashpaq 3815 and want to get the...

okay i have a flashpaq 3815 and want to get the 3865 but is it worth getting?
Forum: Newbie Checkin! 06-30-2010, 02:54 AM
Replies: 20
Views: 602
Posted By PAPA.SMURF
lol i c, well there will be lots more pics coming...

lol i c, well there will be lots more pics coming soon after i get the truck droped and a few other things done.

so dose anyone know anything about superchips on here?
Forum: Newbie Checkin! 06-30-2010, 02:46 AM
Replies: 14
Views: 825
Posted By PAPA.SMURF
hey bub i hate to hear you have had a bad...

hey bub i hate to hear you have had a bad experiance with SC but far as i know there the best you might want go go with the 3865 the cortex seems to be a little over rated, if oyu want hope on...
Forum: Newbie Checkin! 06-30-2010, 02:42 AM
Replies: 20
Views: 602
Posted By PAPA.SMURF
yea i do i posted them with my thread? guessing...

yea i do i posted them with my thread? guessing thats a computer generated welcome haha pretty original i have to say lmao
Forum: Newbie Checkin! 06-30-2010, 02:23 AM
Replies: 20
Views: 602
Posted By PAPA.SMURF
Papa_smurf checking in

HEY GUYS IM PAPA_SMURF JUST CHECKING IN TO SAY WHATS UP AND LET YALL KNOW IM A LOCAL IN MCKINNEY AND IM ALSO APART OF DFWRAMS AND ALWAYS LOOKIN TO MEET SOME MOPAR GEAR HEADS....
Showing results 1 to 6 of 6

 
Forum Jump


Advertisement






All times are GMT -4. The time now is 08:45 AM.


= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors


=Gigathreads Network=
CLUBS MOPAR NATION DSM GPMM MAMM JAM
DIESEL Diesel Forum      
CHEVY Chevy Camaro Forum Chevy Volt Forum    
CHRYSLER Chrysler 300C Forum      
DODGE Dodge Avenger Forum Dodge Caliber Forum Dodge Challenger Forum Dodge Charger Forum
  Dodge Circuit Forum Dodge Hornet Forum Dodge Magnum Forum Dodge Nitro Forum
  Dodge Ram Forum Dodge Dakota Forum Dodge Durango Forum Dodge Dart Forum
FORD Ford Raptor Forum Ford F150 Forum Ford F100 Forum  
JEEP Jeep Forum      
PONTIAC Pontiac G8 Forum      
SRT SRT Viper Forum SRT Cuda Forum