DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

Go Back   DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum > Search Forums


Notices


Vendor Highlight! - Check these guys out for great deals on Parts and Accessories!
Total Load Control!
AutoAnything
Addictive Desert Designs!
FGT Motorsport
Bayou Goat Mounts
Mopar Online Parts!

Showing results 1 to 25 of 245
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: MrCantu
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 11-08-2010, 02:12 AM
Replies: 23
Views: 1,627
Posted By MrCantu
they look good just exactly what i will do to...

they look good just exactly what i will do to mine, not too dark!
Forum: Electrical 11-06-2010, 12:58 AM
Replies: 6
Views: 677
Posted By MrCantu
hmmm I had 10amp fuse! Burnt it twice, then i...

hmmm I had 10amp fuse! Burnt it twice, then i decided to put a 15amp fuse and haven't had problems at all! Well on a 02 ram yes under the hood!
Forum: Electrical 10-25-2010, 09:28 PM
Replies: 6
Views: 677
Posted By MrCantu
Fixed it, it was number 51

Fixed it, it was number 51
Forum: Electrical 10-23-2010, 07:04 PM
Replies: 6
Views: 677
Posted By MrCantu
with a test light, im frustrated =( can't find...

with a test light, im frustrated =( can't find the cause
Forum: Electrical 10-23-2010, 06:57 PM
Replies: 6
Views: 677
Posted By MrCantu
Exclamation No power when the truck is off???

So I was driving today... I had my stereo on pretty loud, when all of the sudden it turned off... My amp did too, thinking it could be a fuse, i pulled out to check but nope it wasn't... now when the...
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 10-20-2010, 10:23 PM
Replies: 9
Views: 1,370
Posted By MrCantu
Thanks :smileup: hahaha :LOL: ...

Thanks :smileup:



hahaha :LOL:



Yes sir ! :smileup:
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 10-20-2010, 10:21 PM
Replies: 9
Views: 1,370
Posted By MrCantu
It was super easy taking it out, had some...

It was super easy taking it out, had some difficulties getting the new back in place, but overall it wasn't hard



OH Yeaaahhhhh :str:
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 10-20-2010, 09:36 PM
Replies: 9
Views: 1,370
Posted By MrCantu
She LOVES it :LOL:

She LOVES it :LOL:
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 10-20-2010, 09:20 PM
Replies: 9
Views: 1,370
Posted By MrCantu
Unhappy When radiator goes bad!!!

So ever since I bought my truck there was an abnormal water leak on the radiator, the funny thing is that I could never figure out where in the heck it was coming from... Well 3 weeks ago I...
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 10-10-2010, 10:49 PM
Replies: 19
Views: 1,499
Posted By MrCantu
:LOL: omg I wanna do that too man :smileup:

:LOL: omg I wanna do that too man :smileup:
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 10-07-2010, 11:46 AM
Replies: 37
Views: 4,811
Posted By MrCantu
Northside, along 59n before beltway 8 ...

Northside, along 59n before beltway 8



Autozone, about 19 bucks or so.



Thanks ;)
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 10-06-2010, 11:56 PM
Replies: 19
Views: 1,499
Posted By MrCantu
http://i107.photobucket.com/albums/m290/homieluis_...

http://i107.photobucket.com/albums/m290/homieluis_2006/IMAG0043.jpg
http://i107.photobucket.com/albums/m290/homieluis_2006/IMAG0039.jpg
http://www.ramforumz.com/picture.php?albumid=58&pictureid=320
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 10-06-2010, 11:39 PM
Replies: 19
Views: 1,499
Posted By MrCantu
hey it looks like mine :)

hey it looks like mine :)
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 09-11-2010, 07:04 PM
Replies: 37
Views: 4,811
Posted By MrCantu
Thanks everyone, sad they burned out due to...

Thanks everyone, sad they burned out due to humidity on the small board that controls them, I will buy 2 more pairs of them ;)
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 08-04-2010, 11:14 AM
Replies: 12
Views: 1,198
Posted By MrCantu
lol post those pics man!

lol post those pics man!
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 07-25-2010, 11:19 AM
Replies: 22
Views: 2,018
Posted By MrCantu
Why not? 4/5 with low tires and original 20s

Why not? 4/5 with low tires and original 20s
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 07-25-2010, 01:42 AM
Replies: 22
Views: 2,018
Posted By MrCantu
Yes sir ! :smileup:

Yes sir ! :smileup:
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 07-20-2010, 09:03 PM
Replies: 10
Views: 954
Posted By MrCantu
agh it sounds kind of complicated!

agh it sounds kind of complicated!
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 07-19-2010, 11:14 PM
Replies: 22
Views: 2,018
Posted By MrCantu
Thank you :smiley_thumbs_up::4-looney:

Thank you :smiley_thumbs_up::4-looney:
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 07-19-2010, 11:07 PM
Replies: 10
Views: 954
Posted By MrCantu
Exclamation HIDs Questions...

Ok guys so I want to buy HIDs, on my 98 chevy blazer I have 10000k, I installed them, pretty strait forward... However I heard tons of things about installing them on Dodge trucks: I have a 2002...
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 07-18-2010, 11:05 PM
Replies: 22
Views: 2,018
Posted By MrCantu
Thank you sir!

Thank you sir!
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 07-18-2010, 09:16 AM
Replies: 22
Views: 2,018
Posted By MrCantu
http://i107.photobucket.com/albums/m290/homieluis_...

http://i107.photobucket.com/albums/m290/homieluis_2006/IMAG0052.jpg
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 07-13-2010, 10:58 PM
Replies: 22
Views: 2,018
Posted By MrCantu
Sure has been !

Sure has been !
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 07-13-2010, 10:36 PM
Replies: 22
Views: 2,018
Posted By MrCantu
Thanks =) I try hard to keep her shine on lol ;)

Thanks =) I try hard to keep her shine on lol ;)
Forum: Dodge Ram Pictures - Photos 07-13-2010, 10:05 AM
Replies: 22
Views: 2,018
Posted By MrCantu
Thank you guys!

Thank you guys!
Showing results 1 to 25 of 245

 
Forum Jump


Advertisement







All times are GMT -4. The time now is 08:47 PM.


= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger
Powered by vBulletin® Version 3.8.10 Beta 2
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors