DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

Go Back   DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum > Search Forums


Notices


Latest Vendor News
AutoAnything
Addictive Desert Designs!
United Radio
Bayou Goat Mounts

Showing results 1 to 25 of 187
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: SPC.Brinkmeyer
Forum: Dodge Ram Parts and Accessories for Sale - Trade - Want To Buy! 09-06-2011, 08:02 PM
Replies: 2
Views: 248
Posted By SPC.Brinkmeyer
looking for transmission

so i traded my ram this past weekend for a 91mustang 347 stroker. and the next day tranny took a dump. havent heard from him sence sunday and he texted me today and said i am not happy with the ram....
Forum: Custom Dodge Ram Performance Mods - Engine - 5.9 Liter V8 08-16-2011, 11:45 PM
Replies: 52
Views: 6,266
Posted By SPC.Brinkmeyer
i just bored out the step down and no i didnt...

i just bored out the step down and no i didnt replace mine but i belive you wanna keep your blades at a 20* angle or so that way as you open your throttle it will give more velocity and the lower rpm...
Forum: Custom Dodge Ram Performance Mods - Engine - 5.9 Liter V8 08-10-2011, 08:21 PM
Replies: 52
Views: 6,266
Posted By SPC.Brinkmeyer
hey ramming you ever find out about the blades

hey ramming you ever find out about the blades
Forum: Custom Dodge Ram Performance Mods - Engine - 5.9 Liter V8 07-07-2011, 08:39 PM
Replies: 149
Views: 35,638
Posted By SPC.Brinkmeyer
on mine it was reverce i hooked positive to the...

on mine it was reverce i hooked positive to the front wire not the rear... and i got the proper readings
Forum: Custom Chassis - Drive Line - Suspension - Wheels and Tires - LIFTING - Dodge Ram 4x4, 2x4 06-30-2011, 10:55 AM
Replies: 8
Views: 514
Posted By SPC.Brinkmeyer
what exactly do the bags do idk much about them ...

what exactly do the bags do idk much about them
and do you have pix of the mounting on your truck
Forum: Military 06-29-2011, 10:57 AM
Replies: 24
Views: 1,367
Posted By SPC.Brinkmeyer
hey mikey lol.... thanks... im over there but...

hey mikey lol.... thanks... im over there but aint much goin on more just little info nuggetts being posted than anything i can realy help with but ya kno lol...

wife might be thinking of joining...
Forum: Military 06-27-2011, 10:05 PM
Replies: 24
Views: 1,367
Posted By SPC.Brinkmeyer
thanks for all the support guys my wife can...

thanks for all the support guys

my wife can do a lot of the things around the house and she LOVES to cut grass lol... only thing about the FSG is we live 3+ HRS away from my unit or anyone that is...
Forum: Custom Chassis - Drive Line - Suspension - Wheels and Tires - LIFTING - Dodge Ram 4x4, 2x4 06-27-2011, 09:55 PM
Replies: 8
Views: 514
Posted By SPC.Brinkmeyer
as of right now the truck only has a 3" BL, 3"...

as of right now the truck only has a 3" BL, 3" block in the rear, and 2" level kit...

anyone know of a good set of bags and how complx it would be to do the job
Forum: 3.7L PowerTech V6 Specific Topics 06-27-2011, 09:29 PM
Replies: 6
Views: 1,443
Posted By SPC.Brinkmeyer
do you notice anyleakage or white resadue on the...

do you notice anyleakage or white resadue on the engine or coolant lines or radiator...

try a radiator pressure test and see if it holds pressure...

you can use a combustion test that showes if...
Forum: 3.7L PowerTech V6 Specific Topics 06-21-2011, 02:32 PM
Replies: 6
Views: 1,443
Posted By SPC.Brinkmeyer
a leak down test might be able to tell you where...

a leak down test might be able to tell you where your leak could be... have you noticed a loss of coolant... maby a cracked cylinder wall
Forum: Military 06-21-2011, 11:21 AM
Replies: 24
Views: 1,367
Posted By SPC.Brinkmeyer
i always do what i can to keep her happy

i always do what i can to keep her happy
Forum: Off Topic Discussion 06-21-2011, 10:59 AM
Replies: 891
Sticky: Show yourself!
Views: 90,244
Posted By SPC.Brinkmeyer
i was gonna go marine but dad wouldnt sign the...

i was gonna go marine but dad wouldnt sign the papers cuz i was still in highschool and then when i got out i signed up for the guard
Forum: Military 06-21-2011, 10:57 AM
Replies: 24
Views: 1,367
Posted By SPC.Brinkmeyer
see gotta use big words lol idk what complacent...

see gotta use big words lol idk what complacent means i think i have a idea lol but thanks for the tip i wrote everyone everyday in basic and called fam frequently when i was in AIT... get a lil home...
Forum: 3.7L PowerTech V6 Specific Topics 06-21-2011, 10:32 AM
Replies: 6
Views: 1,443
Posted By SPC.Brinkmeyer
could be a crack in the block between a oil...

could be a crack in the block between a oil channel and a coolant channel
Forum: Military 06-21-2011, 09:56 AM
Replies: 24
Views: 1,367
Posted By SPC.Brinkmeyer
next i hear may be next month sence im guard and...

next i hear may be next month sence im guard and only drill 1 weekend a month
Forum: Off Topic Discussion 06-21-2011, 09:34 AM
Replies: 24
Views: 856
Posted By SPC.Brinkmeyer
what you gonna do with the bass boat without a...

what you gonna do with the bass boat without a lake lol... maby a deer stand and corn feeder on the treeline with a big food plot
Forum: Off Topic Discussion 06-21-2011, 09:06 AM
Replies: 24
Views: 856
Posted By SPC.Brinkmeyer
that would be nice i would love to have a nice...

that would be nice i would love to have a nice log cabbin or country home with a wrap around pourch out there with a big pond with a walk out dock and a gazabo on the bank damn that would be nice
Forum: Off Topic Discussion 06-21-2011, 08:11 AM
Replies: 24
Views: 856
Posted By SPC.Brinkmeyer
holy shit that B-E-A-Utiful

holy shit that B-E-A-Utiful
Forum: Newbie Checkin! 06-21-2011, 07:43 AM
Replies: 8
Views: 509
Posted By SPC.Brinkmeyer
then y not go with a body lift or block the rear...

then y not go with a body lift or block the rear and put a 2"coil spring spacer in...

i have a 3" block in the rear and 2" spacer and 3" BL on my 97 ram 1500 rides like stock other than the 35"...
Forum: Off Topic Discussion 06-21-2011, 06:07 AM
Replies: 3,672
Views: 109,211
Posted By SPC.Brinkmeyer
^^ whishes he had that one to call his lap buddy

^^ whishes he had that one to call his lap buddy
Forum: 5.9L V8 Specific Topics 06-21-2011, 06:05 AM
Replies: 6
Views: 506
Posted By SPC.Brinkmeyer
well my radiator is ok right now i was just...

well my radiator is ok right now i was just wanting to upgrade to a 2 core design...
the thing i need to do is fab i guess some brackets for my overflow and washer Res. sence the fan shrowd is...
Forum: Military 06-20-2011, 10:16 PM
Replies: 24
Views: 1,367
Posted By SPC.Brinkmeyer
i hear it aint bad there either... and yea i know...

i hear it aint bad there either... and yea i know things are always changing... hoping they dont change too much... and i dont think i would mind one or 2 trips outside the wire to a non hot area
Forum: Off Topic Discussion 06-20-2011, 10:12 PM
Replies: 891
Sticky: Show yourself!
Views: 90,244
Posted By SPC.Brinkmeyer
im in B Co. 103rd BSB, been there for 3.5 years...

im in B Co. 103rd BSB, been there for 3.5 years now so i got 2.5 active Guard left and then 2years inactive reserve in the guard

the weapons are my first one a jennings .22, my 2nd mossburg .410...
Forum: 5.9L V8 Specific Topics 06-20-2011, 10:08 PM
Replies: 3
Views: 956
Posted By SPC.Brinkmeyer
if you want you could get a Aluminum plenum plate...

if you want you could get a Aluminum plenum plate to bolt on that way your plenum plate and your manifold dont heat and cool at diffrent rates... thats what thrashes your gasket and gives everyone...
Forum: Other Vehicle Discussion 06-20-2011, 06:51 PM
Replies: 3
Views: 225
Posted By SPC.Brinkmeyer
idk if thats the same year or not... i have...

idk if thats the same year or not... i have square headlights and 2 tail lights 1on each rear fender.. my handal bars look diffrent and i have no speedo (could have not worked and they just tossed it...
Showing results 1 to 25 of 187

 
Forum Jump


Advertisement






All times are GMT -4. The time now is 01:51 PM.


= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors


=Gigathreads Network=
CLUBS MOPAR NATION DSM GPMM MAMM JAM
DIESEL Diesel Forum      
CHEVY Chevy Camaro Forum Chevy Volt Forum    
CHRYSLER Chrysler 300C Forum      
DODGE Dodge Avenger Forum Dodge Caliber Forum Dodge Challenger Forum Dodge Charger Forum
  Dodge Circuit Forum Dodge Hornet Forum Dodge Magnum Forum Dodge Nitro Forum
  Dodge Ram Forum Dodge Dakota Forum Dodge Durango Forum Dodge Dart Forum
FORD Ford Raptor Forum Ford F150 Forum Ford F100 Forum  
JEEP Jeep Forum      
PONTIAC Pontiac G8 Forum      
SRT SRT Viper Forum SRT Cuda Forum