DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

Go Back   DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum > Search Forums


Notices


Latest Vendor News
AutoAnything
Addictive Desert Designs!
Bayou Goat Mounts

Showing results 1 to 25 of 231
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: firerescuedodge23
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 02-03-2013, 04:35 PM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
Sorry it took a little while to upload the pic of...

Sorry it took a little while to upload the pic of the HID headlights and foglights got a little tied up with some other stuff but here we go......
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-29-2013, 03:18 PM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
yeah the tow hooks are gonna be a little bit of a...

yeah the tow hooks are gonna be a little bit of a challenge and the my truck isn't high enough syndrome is always a problem no matter how high you lift it lol, there's always gonna be a truck bigger...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-29-2013, 11:04 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
and in reference to the tow hooks I know mopar...

and in reference to the tow hooks I know mopar makes the ones that bolt right up but the part of the truck that they bolt to was moved with the body lift so they're gonna end up having to actually be...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-29-2013, 11:01 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
Headlights are in, just been kinda busy havn't...

Headlights are in, just been kinda busy havn't really had the time to go out and take some decent pictures but I think we're nearing the end of this build here I got the tow mirrors left I want to...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-24-2013, 01:59 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
got the fogs in today from GG-Lighting so I...

got the fogs in today from GG-Lighting so I figured I'd throw this pic up for y'all waiting on the headlights to get in after a little shipping mishap so here's just the fogs...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-23-2013, 03:31 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
got em just over a year ago probably close to 8k...

got em just over a year ago probably close to 8k miles on em and barely any wear:smileup:
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-22-2013, 04:48 PM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
trust me if a hemi crate wasn't 7 grand I would. ...

trust me if a hemi crate wasn't 7 grand I would. And in all honest at that price I would just swap a diesel into it haha. :Wow1:. But yeah it's tough out there trying to add pep to the 4.7 I wish...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-22-2013, 04:10 PM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
I'm also curious in getting some H/O cams for it...

I'm also curious in getting some H/O cams for it too, I know they put them in a lot of the jeeps so I'm looking into getting some of those as well. She's got the stance and lift and some of the go...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-22-2013, 04:00 PM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
yes for the year but they only make them for the...

yes for the year but they only make them for the hemi not the 4.7
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-22-2013, 11:33 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
I'm trying to find some long tubes so far all...

I'm trying to find some long tubes so far all i've found are some JBA shortys
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-22-2013, 03:17 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
thinking about doing some headers and 4.10 gears...

thinking about doing some headers and 4.10 gears next what do you guys think? Birthday is tomorrow so I think I'm gonna treat myself to some tow mirrors finally lol. But my buddys 6.0 diesel just...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-21-2013, 09:36 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
HID kits should be coming in today...we'll see...

HID kits should be coming in today...we'll see though
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-20-2013, 07:55 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
thanks man and I'm not sure the shop I took it to...

thanks man and I'm not sure the shop I took it to had a vehicle specific box for my truck so they just pulled it out of the stock room and installed it all
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-19-2013, 11:31 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
Thanks still waiting on my HID kits to get in...

Thanks still waiting on my HID kits to get in though:4-dontknow:
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-18-2013, 04:49 PM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
I returned em all today and I'm just going to...

I returned em all today and I'm just going to dispute the claim on the card and see what they are willing to do after I had filed it. If it comes down to it i'll get as many people involved as I...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-18-2013, 11:18 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
What I was word for word told by the manager of...

What I was word for word told by the manager of RCX...."we'll let you send the kit back, but the shipping is on you're own dime." So we shipped it back today...229$ worth btw and once we have the...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-18-2013, 02:03 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
Thanks man I love the way she's sitting now and...

Thanks man I love the way she's sitting now and I'm loving the rims and the system thumps. Here's my issue and what happened with RCX. As some of you may or may not know they dont make a lift kit...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-16-2013, 09:07 PM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
And......without any further mix ups....My truck...

And......without any further mix ups....My truck as she currently sits:smileup:

http://i131.photobucket.com/albums/p300/hydroshot/XDFabtechSpeakers_zpsf2b97788.jpg
...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-14-2013, 09:28 PM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
Quick update: I will never EVER do business with...

Quick update: I will never EVER do business with rough country again not only did they lie to me about the lift in which they sold me but then they lied to the shop when they called them and then had...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-11-2013, 01:46 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
So a little change of plans here they ended up...

So a little change of plans here they ended up selling my XD Badlands but gave me a great price on some XD Strikes in chrome, they're 20x10 instead of x9 and instead of the negative 12...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-09-2013, 10:46 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
They do have 55w kits and yes it comes with...

They do have 55w kits and yes it comes with everything you need for install!:smileup: i'll PM you the website right now
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-09-2013, 02:31 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
Just did some late night shopping and went ahead...

Just did some late night shopping and went ahead and got some HIDs for my headlights, went with a new company out of Cali that I actually found on instagram called GG Lighting, they make a great...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-09-2013, 12:55 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
Hahaha It's all good guys I dont care about a lil...

Hahaha It's all good guys I dont care about a lil off topic fun while we wait for things to come in, keeps the thread going and makes it even more fun and yeah whenever you're in state let me know,...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-08-2013, 12:54 PM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
THREAD UPDATE though lol. Lift kit came in the...

THREAD UPDATE though lol. Lift kit came in the mail today to my parents house and I just went and purchased the rims. 20x9 XD Badlands Chrome with the negative 12 offset. Install set for saturday...
Forum: Custom Dodge Ram - Complete Builds 01-08-2013, 11:27 AM
Replies: 130
Views: 4,562
Posted By firerescuedodge23
st augustine florida? not too bad maybe 4 or 5...

st augustine florida? not too bad maybe 4 or 5 hour drive north
Showing results 1 to 25 of 231

 
Forum Jump


Advertisement






All times are GMT -4. The time now is 02:41 PM.


= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors


=Gigathreads Network=
CLUBS MOPAR NATION DSM GPMM MAMM JAM
DIESEL Diesel Forum      
CHEVY Chevy Camaro Forum Chevy Volt Forum    
CHRYSLER Chrysler 300C Forum      
DODGE Dodge Avenger Forum Dodge Caliber Forum Dodge Challenger Forum Dodge Charger Forum
  Dodge Circuit Forum Dodge Hornet Forum Dodge Magnum Forum Dodge Nitro Forum
  Dodge Ram Forum Dodge Dakota Forum Dodge Durango Forum Dodge Dart Forum
FORD Ford Raptor Forum Ford F150 Forum Ford F100 Forum  
JEEP Jeep Forum      
PONTIAC Pontiac G8 Forum      
SRT SRT Viper Forum SRT Cuda Forum