DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

Go Back   DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum > Search Forums
Register Advertising Gallery FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read


Notices


Latest Vendor News
AutoAnything
Addictive Desert Designs!
Bayou Goat Mounts

Showing results 1 to 25 of 34
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: shnill
Forum: Exhaust 01-23-2011, 10:12 AM
Replies: 12
Views: 1,105
Posted By shnill
bumper was 500 something + tax, areo at3030...

bumper was 500 something + tax, areo at3030 muffler i got brand new off ebay for 75 delivered - st3040 tips 100 something taxes in and shipped - top notch local exhaust shop charger 630 taxes in for...
Forum: Exhaust 01-21-2011, 08:16 PM
Replies: 12
Views: 1,105
Posted By shnill
Power Wagon with Custom exhaust

2010 Power Wagon

1500 dual exhaust bumper
Aero AT3030 muffler
Aero ST3040 4" Tips
Resonator Delete

Video here

http://www.youtube.com/shnill
Forum: Exhaust 01-09-2011, 12:05 PM
Replies: 6
Views: 846
Posted By shnill
dual exhaust

anyone ever seen a 2010 1500 dual exhaust bumper with dual exhaust on a 2010 2500 or power wagon? if so can you plz post it -- thanks
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 01-09-2011, 12:34 AM
Replies: 3
Views: 814
Posted By shnill
Exclamation dual exhaust

anyone ever seen a 2010 1500 dual exhaust bumper with dual exhaust on a 2010 2500 or power wagon? if so can you plz post it -- thanks
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 09-01-2010, 06:38 PM
Replies: 23
Views: 1,613
Posted By shnill
Howard stern!!!!!

Howard stern!!!!!
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 08-24-2010, 03:06 PM
Replies: 23
Views: 2,942
Posted By shnill
the kits at vvme arent cut and splice

the kits at vvme arent cut and splice
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 08-24-2010, 10:58 AM
Replies: 23
Views: 2,942
Posted By shnill
i have full hids on my 2010 PW - the low beams...

i have full hids on my 2010 PW - the low beams and fogs together are like having the sun following you -- its insane bright -- im having a problem with my hi beam hids right now. Besides that - all...
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 08-24-2010, 12:27 AM
Replies: 0
Views: 307
Posted By shnill
Exclamation 2010 PowerWagon owners MAP!!

tag you locations guys! enjoy

http://ww.zeemaps.com/map?group=176742
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 08-14-2010, 01:25 PM
Replies: 3
Views: 504
Posted By shnill
yep -- im gonna check my connections - the lo...

yep -- im gonna check my connections - the lo beam and fogs are bright as hell anyway lol
Forum: Custom Dodge Ram Interior and Exterior Lighting 08-13-2010, 11:56 AM
Replies: 3
Views: 504
Posted By shnill
new hid problem

k so i got my lo beams working fine and same with the fog lights - my trouble is now that my lo beams dont turn off when i click the hi beams, so the hi beams just shutter and dont fully light up...
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 08-10-2010, 11:43 PM
Replies: 13
Views: 1,487
Posted By shnill
I'm grounding on the factory frame ground by the...

I'm grounding on the factory frame ground by the fuse box - what diode and capacitor do i need?
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 08-10-2010, 11:34 PM
Replies: 13
Views: 1,487
Posted By shnill
K I m using a wire harness to power the ballasts...

K I m using a wire harness to power the ballasts - I'm grounding on the frame though - should I ground on the battery?
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 08-10-2010, 10:55 PM
Replies: 13
Views: 1,487
Posted By shnill
so i just looked at it -- it blew the bulb and...

so i just looked at it -- it blew the bulb and burnt the butt connectors on the bulb wires -- im gonna get another bulb tomorrow and see what happens -- the driver side still doesnt work in auto mode...
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 08-10-2010, 09:50 PM
Replies: 13
Views: 1,487
Posted By shnill
i just up them in tonight -- ill take another...

i just up them in tonight -- ill take another look at the connections tomorrow -- kinda sucks i installed some on my 08 ram worked fine did a buddies too and also did my bros 02 escalade - BAAAAHHHH
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 08-10-2010, 09:26 PM
Replies: 13
Views: 1,487
Posted By shnill
Angry HID trouble

hey guys i just put in my HIDs -- everything done right -- both lights came on at first -- when i started the truck with the light switch in "auto" only the battery side light kicked on -- both will...
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 05-29-2010, 09:25 PM
Replies: 9
Views: 826
Posted By shnill
so when dummies open their doors they dont ding...

so when dummies open their doors they dont ding my paint
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 05-29-2010, 08:41 PM
Replies: 9
Views: 826
Posted By shnill
yeah - black plastic strips

yeah - black plastic strips
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 05-29-2010, 08:29 PM
Replies: 9
Views: 826
Posted By shnill
door bumpers

anyone know where you can buy door bumpers that you stick on? like the ones that come on the 08 rams. Thanks
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 05-10-2010, 04:13 PM
Replies: 5
Views: 514
Posted By shnill
yep just street names -- i even reloaded in...

yep just street names -- i even reloaded in english -- no change
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 05-09-2010, 09:42 PM
Replies: 5
Views: 514
Posted By shnill
NAV (road name language)

does anyone know how to change the language for the road names? Mine are in french -- everything else is english.
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 05-09-2010, 09:23 PM
Replies: 12
Views: 1,970
Posted By shnill
electric cut outs

would the cut outs make anypower on the 2010 hemi or would it loose power with the lack of back pressure ?
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 05-08-2010, 10:00 AM
Replies: 5
Views: 849
Posted By shnill
thats DSP -- Diablo sport tuner

thats DSP -- Diablo sport tuner
Forum: Dodge Ram Wheels And Tires 05-08-2010, 09:54 AM
Replies: 118
Views: 28,486
Posted By shnill
dude that looks cool -- you must be a BALLLLLLER...

dude that looks cool -- you must be a BALLLLLLER that shit is $$$$$
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 05-05-2010, 05:16 PM
Replies: 15
Views: 1,526
Posted By shnill
Randy - i did link the thread info but -- admin...

Randy - i did link the thread info but -- admin deleted it cause its on another forum -- i would say google "dodge ram keyless go push" and click your 1st link ;)
Forum: 2010 Dodge Ram Forum 05-02-2010, 08:12 PM
Replies: 20
Views: 1,483
Posted By shnill
i am the scene lol

i am the scene lol
Showing results 1 to 25 of 34

 
Forum Jump


Advertisement






All times are GMT -4. The time now is 07:38 AM.


= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors