DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

Go Back   DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum > Dodge Ram Forum - Mod Zone - Custom Dodge Ram Mods - Dodge Ram Performance > Custom Dodge Ram - Complete Builds
Register Advertising Gallery FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read


Notices

Custom Dodge Ram - Complete Builds When you are modding everything on your Dodge Ram, this is the place to showcase the build.


Latest Vendor News
AutoAnything
Addictive Desert Designs!
Bayou Goat Mounts

Reply
 
Thread Tools
  #1401  
Old 06-08-2013, 02:12 PM
InDeepWaterBlue's Avatar
InDeepWaterBlue InDeepWaterBlue is offline
Dodge Ram Forum Senior Member

 
Join Date: Feb 2012
Location: Florida
Age: 27
Posts: 3,957
Gender: Male
Vehicle: 2011 Dodge Ram Big Horn
Trim Level: Big Horn
Color: Deep Water Blue
Engine: 2009-20?? 345ci (5.7L) Hemi V8 390hp 407lb/ft
Rep Power: 6
Rep:611
InDeepWaterBlue is a name known to allInDeepWaterBlue is a name known to allInDeepWaterBlue is a name known to allInDeepWaterBlue is a name known to allInDeepWaterBlue is a name known to allInDeepWaterBlue is a name known to all
Default

Quote:
Originally Posted by gotbrains230 View Post
Okie dokie people
Im gonna be adding some LED strips in the front & back, and changing the LEDs that are already installed. Right now everything is bright white, but Im wanting a different color. Im considering red, blue, and green. Which would look best?

Red:
pros - best night light, wont hurt eyes
cons - pretty boring color

Blue:
pros - looks awesome
cons - harder to see, everybody has blue

Green:
Pros - looks awesome
cons - can't think of any


What do you mean everyone has blue?!

I actually like the green idea for your truck, just make sure it's not to bright or you'll actually hurt your eyes lol
Reply With Quote
Sponsored links
  #1402  
Old 06-08-2013, 08:01 PM
fastNugly @ BP's Avatar
fastNugly @ BP fastNugly @ BP is offline
Bully's Performance

 
Join Date: Mar 2012
Location: Toronto
Posts: 18,081
Gender: Male
Vehicle: '15 Ram 1500 Longhorn EcoD
Trim Level: CC, 6'4", 3.92, LSD
Color: Granite Crystal
Engine: 2014-20?? 182.3ci (3.0L) L630DOHC V6 240hp 420lb/ft Eco-Diesel
Rep Power: 16
Rep:1787
fastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant future
Default

I say mix em
Party mix

That's not boring
__________________


click here ---> Got Factory Air Suspension? - Want to Lift or Lower? <---click here


sales@bullysperformance.com

Reply With Quote
  #1403  
Old 06-08-2013, 09:04 PM
double0ram double0ram is offline
Dodge Ram Forum Senior Member


 
Join Date: Dec 2010
Posts: 3,788
Gender: Male
Vehicle: N/A
Rep Power: 8
Rep:1045
double0ram has much to be proud ofdouble0ram has much to be proud ofdouble0ram has much to be proud ofdouble0ram has much to be proud ofdouble0ram has much to be proud ofdouble0ram has much to be proud ofdouble0ram has much to be proud ofdouble0ram has much to be proud of
Default

Quote:
Originally Posted by fastNugly@discountautoperformance View Post
I say mix em
Party mix

That's not boring
that's what I told him, match it to his general Lee radio, with it's nitro knobs and underglow
Reply With Quote
  #1404  
Old 06-08-2013, 10:00 PM
fastNugly @ BP's Avatar
fastNugly @ BP fastNugly @ BP is offline
Bully's Performance

 
Join Date: Mar 2012
Location: Toronto
Posts: 18,081
Gender: Male
Vehicle: '15 Ram 1500 Longhorn EcoD
Trim Level: CC, 6'4", 3.92, LSD
Color: Granite Crystal
Engine: 2014-20?? 182.3ci (3.0L) L630DOHC V6 240hp 420lb/ft Eco-Diesel
Rep Power: 16
Rep:1787
fastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant future
Default

Quote:
Originally Posted by double0ram View Post
that's what I told him, match it to his general Lee radio, with it's nitro knobs and underglow
I like that we think alike.
Matt, do it up.
__________________


click here ---> Got Factory Air Suspension? - Want to Lift or Lower? <---click here


sales@bullysperformance.com

Reply With Quote
  #1405  
Old 06-08-2013, 10:29 PM
gotbrains230's Avatar
gotbrains230 gotbrains230 is offline
Dodge Ram Forum Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: Keithville LA
Age: 27
Posts: 2,326
Gender: Male
Vehicle: '12 RAM 1500
Trim Level: Big Horn
Color: Black
Engine: 2009-20?? 345ci (5.7L) Hemi V8 390hp 407lb/ft
Rep Power: 5
Rep:420
gotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nice
Default

Yea I think I'm gonna green up top, and blue on bottom
Why the hell not lol. If I don't like it I can always put the white back in.
Or I can buy top/bottom of either color
Or I can buy top/bottom of blue & green and swap em out everytime I come home lol

Also got big plans for the interior of my truck coming up
__________________
MATT
Reply With Quote
  #1406  
Old 06-08-2013, 10:33 PM
fastNugly @ BP's Avatar
fastNugly @ BP fastNugly @ BP is offline
Bully's Performance

 
Join Date: Mar 2012
Location: Toronto
Posts: 18,081
Gender: Male
Vehicle: '15 Ram 1500 Longhorn EcoD
Trim Level: CC, 6'4", 3.92, LSD
Color: Granite Crystal
Engine: 2014-20?? 182.3ci (3.0L) L630DOHC V6 240hp 420lb/ft Eco-Diesel
Rep Power: 16
Rep:1787
fastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant future
Default

Quote:
Originally Posted by gotbrains230 View Post
Yea I think I'm gonna green up top, and blue on bottom
Why the hell not lol. If I don't like it I can always put the white back in.
Or I can buy top/bottom of either color
Or I can buy top/bottom of blue & green and swap em out everytime I come home lol

Also got big plans for the interior of my truck coming up
What's the plans for the interior?
__________________


click here ---> Got Factory Air Suspension? - Want to Lift or Lower? <---click here


sales@bullysperformance.com

Reply With Quote
  #1407  
Old 06-08-2013, 10:45 PM
gotbrains230's Avatar
gotbrains230 gotbrains230 is offline
Dodge Ram Forum Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: Keithville LA
Age: 27
Posts: 2,326
Gender: Male
Vehicle: '12 RAM 1500
Trim Level: Big Horn
Color: Black
Engine: 2009-20?? 345ci (5.7L) Hemi V8 390hp 407lb/ft
Rep Power: 5
Rep:420
gotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nice
Default

Its kinda a hush hush kinda thing
But its something I said I was gonna do a while back and not got around to doing it
Originally it was gonna cost about $400-$500 to get it done, but now I'm gonna do it myself for $115
__________________
MATT
Reply With Quote
  #1408  
Old 06-09-2013, 12:59 AM
fastNugly @ BP's Avatar
fastNugly @ BP fastNugly @ BP is offline
Bully's Performance

 
Join Date: Mar 2012
Location: Toronto
Posts: 18,081
Gender: Male
Vehicle: '15 Ram 1500 Longhorn EcoD
Trim Level: CC, 6'4", 3.92, LSD
Color: Granite Crystal
Engine: 2014-20?? 182.3ci (3.0L) L630DOHC V6 240hp 420lb/ft Eco-Diesel
Rep Power: 16
Rep:1787
fastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant future
Default

Quote:
Originally Posted by gotbrains230 View Post
Its kinda a hush hush kinda thing
But its something I said I was gonna do a while back and not got around to doing it
Originally it was gonna cost about $400-$500 to get it done, but now I'm gonna do it myself for $115
Hydro dipping......?
__________________


click here ---> Got Factory Air Suspension? - Want to Lift or Lower? <---click here


sales@bullysperformance.com

Reply With Quote
  #1409  
Old 06-09-2013, 09:28 AM
gotbrains230's Avatar
gotbrains230 gotbrains230 is offline
Dodge Ram Forum Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: Keithville LA
Age: 27
Posts: 2,326
Gender: Male
Vehicle: '12 RAM 1500
Trim Level: Big Horn
Color: Black
Engine: 2009-20?? 345ci (5.7L) Hemi V8 390hp 407lb/ft
Rep Power: 5
Rep:420
gotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nicegotbrains230 is just really nice
Default

Well shit, I gave out too many clues lol. Yep, hydro dipping, or water transfer printing
I bought all the stuff I need to do it at home, and if it works out pretty good I might start doing it on a larger scale.
I got my kit from http://www.mydipkit.com I bought the middle one for $99 because it comes with twice as much film as the smaller kit. That way ill be able to pratice a little bit before moving on to doing my dash pieces
__________________
MATT
Reply With Quote
  #1410  
Old 06-09-2013, 09:34 AM
fastNugly @ BP's Avatar
fastNugly @ BP fastNugly @ BP is offline
Bully's Performance

 
Join Date: Mar 2012
Location: Toronto
Posts: 18,081
Gender: Male
Vehicle: '15 Ram 1500 Longhorn EcoD
Trim Level: CC, 6'4", 3.92, LSD
Color: Granite Crystal
Engine: 2014-20?? 182.3ci (3.0L) L630DOHC V6 240hp 420lb/ft Eco-Diesel
Rep Power: 16
Rep:1787
fastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant futurefastNugly @ BP has a brilliant future
Default

Quote:
Originally Posted by gotbrains230 View Post
Well shit, I gave out too many clues lol. Yep, hydro dipping, or water transfer printing
I bought all the stuff I need to do it at home, and if it works out pretty good I might start doing it on a larger scale.
I got my kit from http://www.mydipkit.com I bought the middle one for $99 because it comes with twice as much film as the smaller kit. That way ill be able to pratice a little bit before moving on to doing my dash pieces
Ahaha. Sorry man. It was a guess.
But I do like that kit.
If it turns out great which I'm sure it will,
I wanna try it out as well
__________________


click here ---> Got Factory Air Suspension? - Want to Lift or Lower? <---click here


sales@bullysperformance.com

Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


Advertisement






All times are GMT -4. The time now is 10:34 AM.


= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors