DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum

Go Back   DODGE RAM FORUM - Ram Forums and Owners Club! - Dodge Truck Forum > Dodge Ram Forum - Off Topic > Off Topic Discussion > Movies And Entertainment


Notices


Latest Vendor News
AutoAnything
Addictive Desert Designs!
Bayou Goat Mounts

Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 03-19-2014, 11:36 PM
RogerRamJet's Avatar
RogerRamJet RogerRamJet is offline
God Bless Texas!




 
Join Date: May 2013
Location: Mansfield, TX
Age: 49
Posts: 10,522
Gender: Male
Vehicle: 2005 Ram 1500
Trim Level: Lonestar QC
Color: White
Engine: 2002-2007 287ci (4.7L) PowerTech V8 235hp 295lb/ft
Rep Power: 12
Rep:2929
RogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond repute
Default

Quote:
Originally Posted by PaulMys View Post
Giving or receiving?
Depends on what kind of mood I'm in. Sometimes, a little of both. But, I do believe that everyone needs a good ass kicking now and then.
__________________
Life is hard... It's harder if you're stupid!
Today is a good day to be a RAM owner!
Reply With Quote
Sponsored links
  #12  
Old 03-23-2014, 12:18 AM
LowUFO's Avatar
LowUFO LowUFO is offline
Dodge Ram Forum Member

 
Join Date: Aug 2012
Location: Toronto, ON
Age: 47
Posts: 1,793
Gender: Male
Vehicle: 2012 Dodge Ram 1500
Trim Level: Sport Crew
Color: True Blue Pearl
Engine: 2009-20?? 345ci (5.7L) Hemi V8 390hp 407lb/ft
Rep Power: 5
Rep:1056
LowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud of
Default

Thanks, Paul. Yeah, every country has it's own various dialects or tonal inflections based on region. Come to England and I can take you to as many places with varying accents as you have in the States. But I honestly couldn't say what Statham is going for when he puts on an American accent. I can guess at New York or thereabouts. But damn, it hurts to listen to. He's from London for God's sake. Let him be English. I can't see it hurting ticket sales..
Now I'm going to have to watch it just for the action. I might even turn off the sound. lol
__________________
Simon
Reply With Quote
  #13  
Old 03-24-2014, 09:49 PM
PaulMys's Avatar
PaulMys PaulMys is offline
effortless enunciator
 
Join Date: May 2012
Location: Long Island, New York
Age: 44
Posts: 4,809
Gender: Male
Vehicle: 2012 1500 reg. cab 4x4
Trim Level: Express
Color: Mineral Gray Metallic
Rep Power: 11
Rep:3215
PaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond repute
Default

Quote:
Originally Posted by LowUFO View Post
Thanks, Paul. Yeah, every country has it's own various dialects or tonal inflections based on region. Come to England and I can take you to as many places with varying accents as you have in the States. But I honestly couldn't say what Statham is going for when he puts on an American accent. I can guess at New York or thereabouts. But damn, it hurts to listen to. He's from London for God's sake. Let him be English. I can't see it hurting ticket sales..
Now I'm going to have to watch it just for the action. I might even turn off the sound. lol
You're gonna bring me to England? Awesome!

JK, Simon. Check this one out. Don't mute it though, crappy accent or not- he's got some great lines to go along with the ass-kicking!
__________________
Pit Bulls are people too.
Reply With Quote
  #14  
Old 03-26-2014, 08:50 PM
LowUFO's Avatar
LowUFO LowUFO is offline
Dodge Ram Forum Member

 
Join Date: Aug 2012
Location: Toronto, ON
Age: 47
Posts: 1,793
Gender: Male
Vehicle: 2012 Dodge Ram 1500
Trim Level: Sport Crew
Color: True Blue Pearl
Engine: 2009-20?? 345ci (5.7L) Hemi V8 390hp 407lb/ft
Rep Power: 5
Rep:1056
LowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud of
Default

Lol. Yeah right Paul. No disrespect but you're not pretty enough. lol
__________________
Simon
Reply With Quote
  #15  
Old 03-26-2014, 08:56 PM
PaulMys's Avatar
PaulMys PaulMys is offline
effortless enunciator
 
Join Date: May 2012
Location: Long Island, New York
Age: 44
Posts: 4,809
Gender: Male
Vehicle: 2012 1500 reg. cab 4x4
Trim Level: Express
Color: Mineral Gray Metallic
Rep Power: 11
Rep:3215
PaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond repute
Default

Quote:
Originally Posted by LowUFO View Post
Lol. Yeah right Paul. No disrespect but you're not pretty enough. lol
And you would be about 100% right on that one, Simon!
__________________
Pit Bulls are people too.
Reply With Quote
  #16  
Old 03-27-2014, 11:22 PM
LowUFO's Avatar
LowUFO LowUFO is offline
Dodge Ram Forum Member

 
Join Date: Aug 2012
Location: Toronto, ON
Age: 47
Posts: 1,793
Gender: Male
Vehicle: 2012 Dodge Ram 1500
Trim Level: Sport Crew
Color: True Blue Pearl
Engine: 2009-20?? 345ci (5.7L) Hemi V8 390hp 407lb/ft
Rep Power: 5
Rep:1056
LowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud of
Default

Lol. Well, just watched it and other than the mixed up accent, it was pretty good. James, Franco and Winona Ryder were a surprise. But yeah, overall, better than I thought.
__________________
Simon
Reply With Quote
  #17  
Old 03-27-2014, 11:57 PM
RogerRamJet's Avatar
RogerRamJet RogerRamJet is offline
God Bless Texas!




 
Join Date: May 2013
Location: Mansfield, TX
Age: 49
Posts: 10,522
Gender: Male
Vehicle: 2005 Ram 1500
Trim Level: Lonestar QC
Color: White
Engine: 2002-2007 287ci (4.7L) PowerTech V8 235hp 295lb/ft
Rep Power: 12
Rep:2929
RogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond repute
Default

Quote:
Originally Posted by LowUFO View Post
Lol. Well, just watched it and other than the mixed up accent, it was pretty good. James, Franco and Winona Ryder were a surprise. But yeah, overall, better than I thought.
Damn it, Simon! Don't tell me who's in it... Now you've ruined it for me and everyone else... I am depressed.
__________________
Life is hard... It's harder if you're stupid!
Today is a good day to be a RAM owner!
Reply With Quote
  #18  
Old 03-28-2014, 07:04 PM
PaulMys's Avatar
PaulMys PaulMys is offline
effortless enunciator
 
Join Date: May 2012
Location: Long Island, New York
Age: 44
Posts: 4,809
Gender: Male
Vehicle: 2012 1500 reg. cab 4x4
Trim Level: Express
Color: Mineral Gray Metallic
Rep Power: 11
Rep:3215
PaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond reputePaulMys has a reputation beyond repute
Default

Quote:
Originally Posted by RogerRamJet View Post
Damn it, Simon! Don't tell me who's in it... Now you've ruined it for me and everyone else... I am depressed.
Nah, Simon didn't ruin anything. You'll thank him after cranking one off to Winona when you're done watching it, Rog.

DAMN, she still looks good!
__________________
Pit Bulls are people too.
Reply With Quote
  #19  
Old 03-28-2014, 07:06 PM
RogerRamJet's Avatar
RogerRamJet RogerRamJet is offline
God Bless Texas!




 
Join Date: May 2013
Location: Mansfield, TX
Age: 49
Posts: 10,522
Gender: Male
Vehicle: 2005 Ram 1500
Trim Level: Lonestar QC
Color: White
Engine: 2002-2007 287ci (4.7L) PowerTech V8 235hp 295lb/ft
Rep Power: 12
Rep:2929
RogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond reputeRogerRamJet has a reputation beyond repute
Default

Quote:
Originally Posted by PaulMys View Post
Nah, Simon didn't ruin anything. You'll thank him after cranking one off to Winona when you're done watching it, Rog.

DAMN, she still looks good!
Sweet! Rubbing to Winona... I can do that.
__________________
Life is hard... It's harder if you're stupid!
Today is a good day to be a RAM owner!
Reply With Quote
  #20  
Old 03-29-2014, 10:22 PM
LowUFO's Avatar
LowUFO LowUFO is offline
Dodge Ram Forum Member

 
Join Date: Aug 2012
Location: Toronto, ON
Age: 47
Posts: 1,793
Gender: Male
Vehicle: 2012 Dodge Ram 1500
Trim Level: Sport Crew
Color: True Blue Pearl
Engine: 2009-20?? 345ci (5.7L) Hemi V8 390hp 407lb/ft
Rep Power: 5
Rep:1056
LowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud ofLowUFO has much to be proud of
Default

Lol. If I ruined it by mentioning who the cast are, then I apologize Rog. Lol. But it actually has a good cast. I was just surprised. I thought it would have a lot of unknown actors.
__________________
Simon
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


Advertisement






All times are GMT -4. The time now is 12:02 PM.


= Copyright RamForumZ.com a Gigathreads.com Network Site =Ad Management by RedTyger
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors


=Gigathreads Network=
CLUBS MOPAR NATION DSM GPMM MAMM JAM
DIESEL Diesel Forum      
CHEVY Chevy Camaro Forum Chevy Volt Forum    
CHRYSLER Chrysler 300C Forum      
DODGE Dodge Avenger Forum Dodge Caliber Forum Dodge Challenger Forum Dodge Charger Forum
  Dodge Circuit Forum Dodge Hornet Forum Dodge Magnum Forum Dodge Nitro Forum
  Dodge Ram Forum Dodge Dakota Forum Dodge Durango Forum Dodge Dart Forum
FORD Ford Raptor Forum Ford F150 Forum Ford F100 Forum  
JEEP Jeep Forum      
PONTIAC Pontiac G8 Forum      
SRT SRT Viper Forum SRT Cuda Forum