DODGE RAM FORUM banner

2019 Laramie achterklep afstandsbediening vergrendeling werkt niet

1.7K views 6 replies 2 participants last post by  lyeffion  
#1 ·
De achterklep van de Laramie uit 2019 vergrendelt niet op afstand. De sleutelhanger vergrendelt alle 4 de deuren, maar niet de achterklep. De truck heeft 23.000 km gereden, dus hij valt nog onder de garantie. De dealer is een uur rijden en altijd volgeboekt, dus ik dacht dat ik eens zou kijken of iemand van jullie dit probleem al heeft gehad.

#2 ·
Je zegt niet welke vrachtwagen je hebt.

Ik kan je vertellen dat mijn 3500-achterklep uit 2020 hetzelfde doet. We hebben het probleem 2 maanden lang achtervolgd om erachter te komen dat het zo ontworpen was. Dat wil zeggen, zolang de fob zich binnen het bereik van de vrachtwagen bevindt, vergrendelt de achterklep niet. Ik kan getuigen dat mijn bereik minstens 65' is.

Vergrendel je vrachtwagen en haal de fob uit de buurt en laat hem daar liggen. Ga nu terug naar je vrachtwagen, ik durf te wedden dat hij op slot zit.

Twee dealers wisten niet dat het zo werkt en probeerden het probleem te vinden. Naar mijn mening een waardeloos ontwerp.

#3 ·
Je zegt niet welke truck je hebt.

Ik kan je vertellen dat mijn 2020 3500 achterklep hetzelfde doet. We hebben het probleem 2 maanden lang achtervolgd om erachter te komen dat het zo ontworpen was. Dat wil zeggen, zolang de fob zich binnen het bereik van de truck bevindt, vergrendelt de achterklep niet. Ik kan bevestigen dat mijn bereik minstens 65' is.

Vergrendel je truck en haal de fob uit de buurt en laat hem daar. Ga nu terug naar je truck, ik durf te wedden dat hij vergrendeld is.

Twee dealers wisten niet dat het zo werkt en probeerden het probleem te vinden. Naar mijn mening een waardeloos ontwerp.
Ik heb de Laramie sinds nieuw bezit en de achterklep is altijd vergrendeld elke keer dat de deuren werden vergrendeld, zowel met de knop op de deur als met de fob. Misschien kan de dealer het uitzoeken.