DODGE RAM FORUM banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
Joined
·
295 Posts
Discussion Starter · #1 ·
So ever since I bought my truck I've been wanting to put back the air dam or air deflector since it didn't come with it, I order one from ebay and just arrived today, to my surprise it DOESN'T fit =( I went back to see the products I bought on ebay and it says "air deflector valance for 94-02 old body style" I'm guessing mine it's the new 02 style????????

Can any one posts some pictures of y'all air dams, and maybe get some shots from the bottom view? Please I will really appreciate it.

I've also contacted to seller see if I can return it, I paid 45 dollars for it.
 
G

·
Ugh...the 2nd generation Ram is listed as 1994 - 2001. If you have a 2002, you have the next generation body style so that air dam won't fit.
 

·
Resident Technician
Joined
·
14,202 Posts
2002 offered the BR/BE (gen 2) and DR (gen3) Rams so there is room for confusion because the HD Rams were still the BR/BE body style and the 1500 was the DR which you have.
 

·
Registered
Joined
·
295 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Well I just called the store (ebay) and they will send me another one that fits the new body style, but I gotta send this one just about now lol and I will be charged another 40 dollars =(
 

·
Registered
Joined
·
6,640 Posts
Man that sucks................I just sold my frontair dam and fog light bezels all together. I wish i new you were looking for that. I wont tell you what i sold them for ........well youll be really pissed. Sorry. He hasnt paid for them as of yet.
 

·
Registered
Joined
·
295 Posts
Discussion Starter · #8 ·
lol =(

So i just FML for spending 45+20+25=90 dollars which in reality I should of have spent 73 dollars if I had ordered the correct part ugh =(
 

·
Registered
Joined
·
295 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Dang...well, this kind of stuff happens. Sorry for your troubles!
True, good thing though the online store was very kind to replace the part, and the new one should arrive in 3 weeks :Wow1: but I know Gloria [my truck] will thank me :LOL:
 
1 - 12 of 12 Posts
Top