DODGE RAM FORUM banner

Voorste sleepogen

7.5K views 11 replies 4 participants last post by  mdsonofthesouth  
#1 ·
Waar kan ik de voorste sleepogen voor mijn 2021 Ram 1500 krijgen? Ik wil graag de rode hebben.

#2 ·
Aangezien je Warlock in wezen dezelfde voorkant heeft als de 4e generatie Rebels, ben ik er vrij zeker van dat dit de haken zijn die je nodig hebt, dat wil zeggen de haken met gesloten lus, maar ze zijn niet goedkoop.

Ook zou dit het onderdeelnummer zijn - 68248844aa, wat gemengde resultaten zal opleveren voor de haken met gesloten lus die hierboven naar de eBay-pagina zijn gelinkt en de open haken die ze op alle andere 4e generatie 1500's hebben geplaatst.

Doe gewoon wat onderzoek.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#4 · (Edited)
Ik heb net deze haken gekocht en de installatie duurde niet lang. De meeste tijd ging eigenlijk zitten in het snijden van de bumperinzet.

#5 ·
Ik heb net deze haken gekocht en het duurde niet lang om ze te installeren. De meeste tijd ging in het snijden van de bumperinzet.

Ik weet dat dit je achteraf niet helpt, maar aangezien je die aftermarket fabrieksnareproductie trekhaken voor veel goedkoper hebt gekregen dan de Mopar haken, 35 dollar voor deze - misschien zelfs iets goedkoper elders, had je een hoop gesnijden bespaard; en je zou nog steeds je blanco's hebben voor het geval je de haken ooit zou willen verwijderen.

#10 ·
Ja, ik ben blij dat de kleur van de carrosserie is aangepast, want ik HEKEL echt aan chroom lol. Moet nog de treeplanken en uitlaattips schilderen om al mijn chroom kwijt te raken. Ik hoop dat dat de komende weken geregeld is. Onnodig te zeggen dat mijn volgende ram zeker het night edition-pakket zal hebben!

• Like
Reactions: corneileous
#11 ·
Ja, ik ben blij dat het qua kleur overeenkomt, want ik HAAT chroom echt, lol. Moet nog steeds de treeplanken en uitlaattips schilderen om al mijn chroom kwijt te raken. Ik hoop dat dat de komende weken wordt opgelost. Onnodig te zeggen dat mijn volgende ram zeker het night edition-pakket zal hebben!
Ik denk dat het maar goed is dat ik van chroom houd, want chroom houdt zich beter dan verf of geverfd plastic.

Ik had ooit een oudere Dodge Stratus, waarbij de steenslag elke winter erger en erger werd op die geverfde plastic voorbumper en hoewel we hier in Oklahoma meestal niet veel winter hebben, was de derde GEN half-ton Ram die ik na die auto had, nog steeds slecht in het afbladderen van verf van die goedkope plastic voorbumper, en daarom heb ik gezworen dat ik nooit meer een truck zou hebben die qua kleur overeenkomt, want ten eerste vind ik het niet leuk als alles één kleur heeft, tenzij het een zwart gemaakte charger, challenger of durango was. Voor mij hoort chroom gewoon op een truck of tenzij het een speciale editie truck is zoals de SRT 10.

Maar voordat je het vraagt, lol, ik wilde echt niet dat mijn laatste truck die geverfde voorbumper had, maar aangezien ze destijds de top trim Laramies zo bouwden, had ik geen keus. Al het andere op die truck was chroom zoals het hoorde, behalve de voorbumper. Het was hetzelfde als wat ze op de sportmodel trucks zetten, maar wat die "Laramie" bumper maakte, was dat ze dit verchroomde plastic paneel plaatsten dat precies in het midden van de bumper zat, achter de plek waar de kentekenplaat komt.

Als ik die truck had gehouden, had ik die bumper uiteindelijk ingeruild voor de gewone chromen bumper.
Image

#12 ·
Ja, na 112.000 ZWARE mijlen heeft de voorbumper behoorlijk wat steenslag. Ik ben geen grote offroad-man, maar ga een paar keer per jaar van de weg af en het begint echt te laten zien. Zou het nog steeds niet voor chroom willen ruilen! Maar ieder z'n eigen.