DODGE RAM FORUM banner

Grootlicht blijft niet aan!

14K views 6 replies 7 participants last post by  Jamasian  
#1 ·
Dus, ik heb een 2004 Dodge Ram 1500 4.7L en ik kan de grootlichten niet aan laten staan. Wanneer de lichten zijn ingeschakeld en ik de lichthendel naar achteren trek, knipperen de grootlichten, maar wanneer ik hem naar achteren trek zodat ze klikken, gaat het blauwe grootlichtlampje op het dashboard branden, maar de daadwerkelijke grootlichten gaan uit en terug naar dimlicht....

Iemand ideeën?

Dank u.

#4 ·
Grootlicht van de 3e generatie blijft niet aan

Deze man DWALL87 plaatste dit in 2012, nou, ik heb een '04 met 5.7 HEMI, maar hetzelfde probleem, trek de hendel naar achteren en het grootlicht gaat 2 seconden aan en gaat dan naar dimlicht, blauwe indicator op het dashboard zegt dat we nog steeds in grootlicht staan, maar dat zijn we niet. Ideeën?

Dus, ik heb een 2004 Dodge Ram 1500 4.7L en ik kan het grootlicht niet aan laten staan. Wanneer de lichten zijn ingeschakeld en ik de lichthendel naar achteren trek, knippert het grootlicht, maar wanneer deze naar achteren wordt getrokken zodat ze klikken, gaat het blauwe grootlicht op het dashboard branden, maar het eigenlijke grootlicht gaat uit en terug naar dimlicht....

Ideeën?

Dank u wel.

#5 ·
Dus, ik heb een 2004 Dodge Ram 1500 4.7L en ik kan de grootlichten niet aan laten staan. Wanneer de lichten zijn ingeschakeld en ik de lichthendel naar achteren trek, knipperen de grootlichten, maar wanneer ik ze naar achteren trek zodat ze klikken, gaat het blauwe grootlicht op het dashboard branden, maar de eigenlijke grootlichten gaan uit en terug naar dimlicht....

Enige ideeën?

Dank u.
Ben je hier al achter gekomen? Het gebeurt momenteel met mijn 98 dodge ram 1500.