Ik heb eindelijk een afspraak gekregen met mijn dealer om te proberen dit intermitterende probleem op te lossen. Het EVIC-display toonde Service Antiblokkeersysteem en wisselde naar Service Electronic Brake System. Het bleef constant piepen en het ABS-lampje en het Traction Control-lampje weergeven. Ik heb een afspraak gemaakt met onze lokale Ram-dealer voor 7 uur 's ochtends en toen ik hem afleverde, gaf ik ze de volgende "Love Note".
2017 Ram Display Brake Error = Service Electronic Braking System en Service Antiblokkeersysteem
Bekijk de video van 3 minuten op
Ik heb de servicemedewerker ook de video op mijn telefoon laten zien.
De video is gemaakt op I-45 net ten noorden van The Woodlands, Texas.
Het lijkt vaker voor te komen op een ruwe weg, maar de fout deed zich ook voor op een glad deel van de snelweg.
Als het gebeurt, schakelt de Cruise Control uit en stopt het vrachtwagenpictogram in de navigatie met bewegen op de kaart.
Toen ze me belden om de vrachtwagen op te halen, stond hieronder op de afdruk……
Oorzaak: heeft code c0020-01, hcu is kortgesloten naar aarde op de motor en heeft de abs-module eruit gehaald
Vervangen: 68437098AB Module Antiblokkeersysteem
Vervangen: 68143491AA Control Antiblokkeersysteem
Hcu en abs-module vervangen, proefrit gemaakt en alles werkt naar behoren
Ze merkten ook op dat ze de Recall V44 Tailgate Latch hebben uitgevoerd
Toen ik de 3500 naar huis reed, de 20+ mijl (4 mijl op een ruwe weg), kwam het probleem niet meer voor. Ik denk dat we het zullen zien.....
Na een paar dagen lijkt alles in orde. Ik moet zeggen dat ik nog nooit een slechte ervaring heb gehad bij een dealer en deze is zeer goed behandeld.
2017 Ram Display Brake Error = Service Electronic Braking System en Service Antiblokkeersysteem
Bekijk de video van 3 minuten op
Ik heb de servicemedewerker ook de video op mijn telefoon laten zien.
De video is gemaakt op I-45 net ten noorden van The Woodlands, Texas.
Het lijkt vaker voor te komen op een ruwe weg, maar de fout deed zich ook voor op een glad deel van de snelweg.
Als het gebeurt, schakelt de Cruise Control uit en stopt het vrachtwagenpictogram in de navigatie met bewegen op de kaart.
Toen ze me belden om de vrachtwagen op te halen, stond hieronder op de afdruk……
Oorzaak: heeft code c0020-01, hcu is kortgesloten naar aarde op de motor en heeft de abs-module eruit gehaald
Vervangen: 68437098AB Module Antiblokkeersysteem
Vervangen: 68143491AA Control Antiblokkeersysteem
Hcu en abs-module vervangen, proefrit gemaakt en alles werkt naar behoren
Ze merkten ook op dat ze de Recall V44 Tailgate Latch hebben uitgevoerd
Toen ik de 3500 naar huis reed, de 20+ mijl (4 mijl op een ruwe weg), kwam het probleem niet meer voor. Ik denk dat we het zullen zien.....
Na een paar dagen lijkt alles in orde. Ik moet zeggen dat ik nog nooit een slechte ervaring heb gehad bij een dealer en deze is zeer goed behandeld.