Waar zijn ze! Laten we ze zien als je er een hebt. Ik heb de 2" HBS-level besteld, met langere voorste Fox 2.0-schokdempers onderweg. Heb lokaal een paar 35x12.5r18 Atturo Blade MT's opgehaald voor 700 dollar, met 300 mijl erop :gy:
Een nivelleerset is een frontliftkit. De meeste zijn ongeveer 2". De standaard stand van een pick-up is dat de achterkant 1,5"-2" hoger is dan de voorkant. Het automatische niveausysteem, in ieder geval op de 2500, heeft de zogenaamde alternatieve aanhangerhoogte die de truck nivelleert voor het trekken van aanhangers. Maar je kunt de truck de hele tijd zo laten rijden.Zeg je dat er met de luchtveringskit geen nivelleerset nodig is?
Is het ook mogelijk om je vrachtwagen op te tillen als je de luchtveringsoptie hebt?
Vertel ze op welke truck dit zat. Ik denk dat ze verschillende modellen hebbenIk verkoop mijn Hell Bent staal en 2" Fox Shocks 2.0 voor $150 als iemand geïnteresseerd is. Zat maar één maand op de truck
Ik zou hierin geïnteresseerd zijn als ze nog beschikbaar zijn.2014 3500. Denk niet dat er iets anders is aan de voorkant...
Ja, nog te koop. Stuur me een PMI'd be interested in these if they're still available.
Ik zou het graag willen, maar mijn aantal berichten is niet hoog genoeg!Ja, nog steeds te koop. Stuur me een PM
Heb je dit nog te koop?Okay, well they are still forsale not sure how else to work with you on selling the leveling kit
Ziet er geweldig uit! Hoeveel level heb je toegevoegd? Wat is de breedte van je banden?here is my 2015 2500 Limited Leveled and sitting on 35s, no spacers or rubbing from the tire/wheel combo!! :smileup:
View attachment 57957
Sommige mensen willen er zo uitzien als ze niet beladen zijnIk begrijp niet waarom je dit zou willen doen. Dan, wanneer je een zware lading in de laadbak legt, ziet dat verdomde ding eruit alsof het hurkt om te plassen.
-John
Ziet er geweldig uit!! :smileup:
Hoe werkte de HBS-kit toen je hem erop had? Rij-eigenschappen problemen, wiebelen, etc. En hoe zwaar is je camper om ervoor te zorgen dat de voorkant omhoog gaat.. Ter info, weet niet zeker of dit helpt, maar ze hebben setups denk ik voor trailer aansluitingen die helpen de neus naar beneden te trekken aan de voorkant... Ik ben trailer analfabeet maar dacht ik noem het evenHBS 2" nivellerende spacer en nieuwe Fox 2.0 schokdempers gingen vanmorgen aan. Van de 2 mijl rit naar huis voelt de voorkant zoveel beter aan!