DODGE RAM FORUM banner
41 - 58 of 100 Posts
Zeg je dat er met de luchtveringskit geen nivelleerset nodig is?
Is het ook mogelijk om je vrachtwagen op te tillen als je de luchtveringsoptie hebt?
Een nivelleerset is een frontliftkit. De meeste zijn ongeveer 2". De standaard stand van een pick-up is dat de achterkant 1,5"-2" hoger is dan de voorkant. Het automatische niveausysteem, in ieder geval op de 2500, heeft de zogenaamde alternatieve aanhangerhoogte die de truck nivelleert voor het trekken van aanhangers. Maar je kunt de truck de hele tijd zo laten rijden.

Wat betreft een liftkit voor deze; Ik heb er nog geen gezien. Als je een set spacers vooraan plaatst, zou je de computer zo erg in de war brengen dat ik er zeker van ben dat het hele tijdcontinuüm zou crashen en de wereld zoals we die kennen zou eindigen. Maar ik denk dat als je gelijke spacers voor en achter plaatst, het systeem het nooit zou weten. IE, 3" voor, 3" achter spacer en je zou het nog steeds kunnen nivelleren door naar de aanhangerhoogte te gaan.

ssmithcpd Vrachtwagen ziet er geweldig uit! Kunt u me wat meer vertellen over de 5,5 zone lift die u hebt geïnstalleerd? Heeft u een stuurdemper, een t-case indexeerkit en/of een carrier bearing drop kit gekregen? Ik ben ook naar deze lift aan het kijken en wil er zeker van zijn dat ik alles krijg wat ik nodig heb.

Ik begrijp niet waarom je dit zou willen doen. Dan, wanneer je een zware lading in de laadbak legt, ziet dat verdomde ding eruit alsof het hurkt om te plassen.

-John
Sommige mensen willen er zo uitzien als ze niet beladen zijn :LOL::

Image

Mijn nieuwe 2016 Ram 3500 CCLB. Zone 2 inch level, voorlopig standaard wielen en banden.

Ziet er geweldig uit!! :smileup:

Verdomme, dat bed is lang

HBS 2" nivellerende spacer en nieuwe Fox 2.0 schokdempers gingen vanmorgen aan. Van de 2 mijl rit naar huis voelt de voorkant zoveel beter aan!
Hoe werkte de HBS-kit toen je hem erop had? Rij-eigenschappen problemen, wiebelen, etc. En hoe zwaar is je camper om ervoor te zorgen dat de voorkant omhoog gaat.. Ter info, weet niet zeker of dit helpt, maar ze hebben setups denk ik voor trailer aansluitingen die helpen de neus naar beneden te trekken aan de voorkant... Ik ben trailer analfabeet maar dacht ik noem het even

41 - 58 of 100 Posts