Ik heb net gezien dat dit een ouder draadje is. Ik had hetzelfde probleem, de gloednieuwe dealer zei dat het het 3e remlicht was en heeft het aangedraaid, maar het lekte nog steeds. Uiteindelijk bleek de satellieterantenne los te zitten. Toen ik op mijn oprit parkeerde met een lichte helling, lekte het uit de achterste veiligheidsgordels. Als Bose beneden was, liep het langs de bovenkant en lekte het op de een of andere manier op de vloermat aan de bestuurderskant. Ik krijg nog steeds een lek als de neus naar beneden staat, maar ik probeer een flinke regenbui af te wachten om in de truck te gaan zitten en dingen uit elkaar te halen om het te vinden. We hebben tot nu toe maar één zware storm gehad, maar om 3 uur 's ochtends, terwijl ik in bed lag, dus ja, ik was veel te moe om op te staan, lol. Ik denk dat de weerstrip (rap-verbinding) op het dak of de deur de schuldige is. Ik laat de deurweerstrip zitten, want ik heb geen water onder het dashboard gevoeld en de hemelbekleding is niet beschadigd door water. Trouwens, deze deurweerstrips zijn waardeloos met de metalen bh die ze in vorm houdt. Ze veroorzaken constant roest en zullen de oorzaak zijn van het roesten van onze trucks in deze gebieden. Het is gebeurd met mijn 2012 Ram, toen ik roestbubbels onder de lak kreeg waar de deurweerstrips onder de dorpel samenkomen. De dealer verklaarde dat het waarschijnlijk een steen of iets van mijn schoen was die het veroorzaakte???? Onder de dorpel, lol. Onderweg naar de dealer, weer 45 minuten weg, en benzine om ze te laten zien dat ze mijn sierpaneel rond de Jeep van mijn vrouw hebben gebroken van de airbag-terugroepactie die ze laatst hebben gedaan. Ik weet zeker dat ze ons daar ook de schuld van zullen geven. Oh, en de ramen werken niet en de sleutelhangers werken niet meer, beide, zelfs met nieuwe batterijen. Moet het handmatig doen, wat ook geen afstandsbediening betekent. Weer mijn schuld, wed ik.