DODGE RAM FORUM banner
21 - 40 of 48 Posts
Zijn er nadelen aan dit behalve de kosten? Blijft de kilometerteller hetzelfde? Kan de dealer zien dat je de PCMs hebt verwisseld, ook al heb je de originele teruggeplaatst? Mis ik iets? Want dit klinkt te mooi om waar te zijn!

Zijn er nadelen aan dit behalve de kosten? Blijft de kilometerteller hetzelfde? Kan de dealer zien dat je PCM's hebt verwisseld, ook al heb je de originele teruggeplaatst? Mis ik iets? Want dit klinkt te mooi om waar te zijn!
Eigenlijk, als de dealer een echte scan doet, ja, dan kunnen ze het zien, de pcm leest de uren en de rijtijd, dus stel dat je hem verwisselt, 4-5 maanden rijdt en een probleem hebt, de oude terugplaatst en naar de dealer gaat, scannen ze hem, dan gaan ze dat in twijfel trekken. Maar sommige mensen geven niet om garantie, anderen wel.

Vergeef mijn onwetendheid, maar......

Ik ben nieuw bij Dodge en dit hele gebrek aan een tuner irriteert me echt!!!! Als je een 2010 PCM in een 2011/2012 hebt verwisseld, waarom kun je dan geen beschikbare tuner erop gebruiken? Ik dacht dat ik erover had gelezen dat iemand dat deed...

Ik ben nieuw bij Dodge en dit hele gebrek aan een tuner irriteert me echt!!!! Als je een 2010 PCM in een 2011/2012 hebt verwisseld, waarom kun je dan geen beschikbare tuner gebruiken? Ik dacht dat ik las dat iemand dat deed...
Het werkt niet en de dealer weet dat het niet de 2011 pcm is, maar als je je garantie niet belangrijk vindt, ga er dan voor

Discussion starter · #26 ·
Ik ben nieuw bij Dodge en dit hele gebrek aan een tuner irriteert me echt!!!! Als je een 2010 PCM in een 2011/2012 hebt verwisseld, waarom kun je dan geen beschikbare tuner gebruiken? Ik dacht dat ik gelezen had dat iemand dat deed...
De man die het deed, gebruikte het alleen om te dataloggen. B&G zei nee. Alleen datalogging-mogelijkheden

Hé, waar heb je de pcm vandaan? Ik heb overal gezocht, ik denk dat jij de laatste hebt gekocht lol. Ik wil er ook een halen, voor het geval we nooit een tuner krijgen en na afloop van de garantie gaat hij erin.

Hé, waar heb je de pcm vandaan? Ik heb overal gezocht, ik denk dat je de laatste hebt gekocht lol, ik wil er een kopen voor het geval ze ons nooit een tuner geven en na afloop van de garantie gaat hij erin
Ik geloof dat chrys de pcms opzettelijk heeft gecodeerd, zodat je hun aftermarket pcms zou moeten kopen die rond eind 2012 in de schappen zouden moeten liggen. En ik geloof dat de Challengers de eersten zullen zijn die ze zien in de hoop niet alleen de pcms te verkopen, maar ook de verkoop van zowel Challenger als srt8 te stimuleren. Ze hebben geen keuze, Giles en Fiat hebben plannen op tafel liggen om de volgende generatie Chally te schrappen voor een niet zo retro Alfa Cuda, vergelijkbaar met wat ze met de 2013 Dart hebben gedaan. Heb geduld, we zouden iets moeten horen voordat de 13's de vloer raken. Ze zijn er al voor de nieuwe crate-motoren... Ik heb er een goed gevoel over dat er iets gaat gebeuren.

^^^ Ware verklaring hier. Wat betreft de B&G's die niet kunnen worden afgesteld door een handheld tuner zoals SC en DSP, komt dat omdat B&G het heeft "geflasht" en ze niet willen dat het door iemand anders dan henzelf kan worden gemanipuleerd. Business is business, mensen moeten hun kinderen voeden... Nu denk ik dat Diablo waarschijnlijk een van B&G's PCM's zou kunnen nemen, het kraken en het afstembaar maken met een aangepaste DSP, maar ik betwijfel of ze al die tijd zouden verspillen alleen voor één PCM...

Discussion starter · #31 ·
^^^ Ware uitspraak hier. Wat betreft de B&G's die niet afgestemd kunnen worden door een handheld tuner zoals SC en DSP, komt dat omdat B&G het "geflasht" heeft en ze niet willen dat het door iemand anders dan henzelf gemanipuleerd kan worden. Business is business, mensen moeten hun kinderen voeden... Nu denk ik dat Diablo waarschijnlijk een van B&G's PCM's zou kunnen nemen, het kraken en het afstembaar maken met een aangepaste DSP, maar ik betwijfel of ze al die tijd zouden verspillen voor slechts één PCM...
Idk. B&G is een Diablo Sport dealer. Ik vroeg in eerste instantie om de PCM, intune, flash en custom tune van hen te kopen. Als ze echt de mogelijkheid hebben om afgestemd te worden door een handheld, dan hebben ze veel geld laten liggen

Dodgert, ik heb de mijne van eBay. Ik moet de naam van de verkoper voor iemand anders opzoeken en zal het je ook laten weten.
Laat het me ook weten! Ik ben hier erg in geïnteresseerd! Ik hoop dat ik misschien een 2010 V6 Ram op een schroothoop kan vinden... de PCM en de ventilator kan krijgen! :D

Misschien een sloopbedrijf? Ik ben er vandaag nog mee naar de dyno geweest. Ik zal dat morgen allemaal posten
Leuk! Ik kan niet wachten om de resultaten te horen! Jouw mods en die van mij lijken best veel op elkaar, toch? Dus jouw cijfers zouden waarschijnlijk in de buurt komen van wat ik van de mijne zou kunnen verwachten.

21 - 40 of 48 Posts