Vanmorgen merkte ik toen ik naar buiten ging dat er een kleine vochtige plek was waar mijn vrachtwagen staat. Ik heb vanavond gekeken toen mijn vrouw met de vrachtwagen thuiskwam om te zien of hij lekte. Het lijkt erop dat er koelvloeistof lekt vanaf ergens aan de voorkant van de motor naar boven, langs de voorkant naar beneden en de ventilator blaast het terug op het oliefiltergedeelte. Vervolgens loopt het via het oliefilter naar de oliefilterhelling en op de grond.
Ik heb de waterpomp en alle slangen en slangklemgebieden aan de bestuurderskant waar de lekkage optreedt, gecontroleerd. Ik heb ook de olie gecontroleerd om er zeker van te zijn dat het geen koppakking is. Alles was in orde, zonder lekkage of residu. Dit maakt me perplex. Met de snelheid waarmee het lekt, kun je niet eens zien dat het reservoir koelvloeistof verliest.
Is er iemand die ooit een vergelijkbare lekkage heeft gehad?
Het is een 2008, 4.7L, Quad cab SLT, 4WD, Automaat.
Ik heb de waterpomp en alle slangen en slangklemgebieden aan de bestuurderskant waar de lekkage optreedt, gecontroleerd. Ik heb ook de olie gecontroleerd om er zeker van te zijn dat het geen koppakking is. Alles was in orde, zonder lekkage of residu. Dit maakt me perplex. Met de snelheid waarmee het lekt, kun je niet eens zien dat het reservoir koelvloeistof verliest.
Is er iemand die ooit een vergelijkbare lekkage heeft gehad?
Het is een 2008, 4.7L, Quad cab SLT, 4WD, Automaat.