DODGE RAM FORUM banner
21 - 33 of 33 Posts
Black Betty

Mijn moeder noemde de mijne Pearl "omdat zwarte parels mooi zijn." Mijn truck ziet er verdomd goed uit als hij schoon is, maar dat is gewoon een Dodge! Ik dacht meer in de richting van de Black Pearl uit Pirates of the Caribbean lol. Ik kan hem later hernoemen omdat ik een idee heb sinds ik hem net ontdaan heb van emblemen (ik zal later foto's plaatsen...ik ben gewoon druk geweest met werken). Oorspronkelijk zou ik de nieuwe achterklep ram head krijgen, hem zwart schilderen en hem terugplaatsen. Toen ik op Amazon naar emblemen begon te zoeken, kwam ik een paar Autobot-emblemen tegen, dus ik dacht erover ze te kopen, ze zwart te schilderen en hem Ironhide te noemen (ook al is het een Chevy in de film).

Brutus, omdat hij groot en bruut is, maar ik ben ook een grote fan van Ohio State. Brutus is hun mascotte.

Scarlett, zoals in "Eerlijk gezegd, mijn lief, het kan me niet schelen!" à la Gone With the Wind Ze heeft attitude, macht en gratie, maar ze is zeer zeker de dame.

Scarlett, zoals in "Eerlijk gezegd, mijn lief, het kan me niet schelen!" à la Gone With the Wind Ze heeft attitude, macht en gratie, maar ze is wel degelijk de dame.

Exco
Dat is een goede Exco, ik vind het leuk!

SRT Hauler

De enige reden waarom ik het kocht, is omdat ik een vrachtwagen nodig had die mijn auto kon slepen.

... en de Ram is de enige truck op de planeet die waardig genoeg is om 6,1 liter Hurst Equipped MOPAR Goodness te vervoeren....
(heb zelfs de badge besteld....)

Darth Vadar, omdat hij zwart en sinister is, maar uiteindelijk toch goed. Eigenlijk hebben de kinderen me net deze Darth Vadar Bobble Head voor Kerstmis gegeven, dus ik dacht waarom niet dit de naam voor mijn RAM maken. Ze hebben me vorig jaar met Kerstmis Yoda en Chewy gegeven, dus nu is de cirkel rond, :LOL: (Kinderen)

Attachments

Mijn vrouw noemde de mijne TRUCKSTER. of kortweg TRUCKY.

GROOT ROOD SEXY.

Het is de BRS, wanneer we er ook over praten. Koppel de trailer aan BRS en laten we deze paarden uitrollen!

BRS op de sleutelhanger... aangezien GROOT ROOD SEXY niet zou passen. lol

Nou, ik denk dat het enige dat in me opkomt BESSIE is.........Vooral als ze haar kracht laat zien:smileup:
Een Nissan 'Pre' Frontier uit 1999 die mijn ouders bezaten, heeft ZO VEEL herten meegemaakt! 5 versnellingen man, noodreservecapaciteit, 4 cilinders en kreeg meer dan 44 mpg. 2 aan elke kant [4], 3 aan de voorkant en 1 op de voorruit, die ik zag. Verdiende de naam Herc, want hij bleef op eigen kracht rijden, tot 2017. Beest in zijn eigen recht!

21 - 33 of 33 Posts