DODGE RAM FORUM banner

Tryby jazdy RAM

29K views 26 replies 13 participants last post by  gofishn  
#1 ·
Jestem nowy w ciężarówkach 4x4, więc mam kilka pytań. Posiadałem tylko pojazdy z napędem na wszystkie koła, które automatycznie przenosiły napęd na koła, które potrzebowały trakcji. W moim nowym RAM-ie, do codziennej jazdy, czy powinienem trzymać ciężarówkę w trybie 2WD? Czy w trybie 4WD ciężarówka wykryje koła, które potrzebują trakcji i dostarczy trakcji do tych kół? Jakie są również tryby jazdy niskiej w ciężarówkach RAM? Informacje są mile widziane.

#2 ·
Powinieneś trzymać go w trybie 2WD na suchych, utwardzonych drogach. Włączasz tryb 4WD, gdy potrzebujesz większej przyczepności. Robisz to tylko na drogach, na których nie masz dobrej przyczepności, takich jak drogi gruntowe lub drogi pokryte śniegiem i lodem. Jeśli będziesz używał trybu 4WD na suchych, utwardzonych drogach przez dłuższy czas, uszkodzisz swoją ciężarówkę. Jeśli chodzi o 4WD low, zasada jest taka sama jak w przypadku 4WD, ale przełożenie jest niższe. Będziesz mógł jechać tylko powoli. To dobrze sprawdza się podczas wspinaczki po skałach lub jazdy po nierównej drodze, gdzie chcesz jechać powoli, nie używając cały czas hamulców. Ponownie, nie należy tego używać na drogach utwardzonych. Tryb low jest również dobry, gdy potrzebujesz niższego przełożenia do ciągnięcia czegoś, na przykład innej ciężarówki, która się zepsuła.

#3 ·
Podoba mi się rada Nevady.

Uwielbiam też 4WD Auto. Potrzeby każdego są różne w zależności od lokalizacji geograficznej, opadów śniegu itp. Ale jak dotąd we wszystkich moich ciężarówkach.......Po prostu uwielbiam 4WD Auto i nigdy nie używałem 4Hi ani 4Lo. Ale nie jestem w Chicago ani w żadnym innym miejscu, gdzie śnieg jest szalenie wysoki. Poślizgi opon, 4WD włącza się....Uwielbiam to.