DODGE RAM FORUM banner

Locatie aanhangerremregeling

9.6K views 11 replies 10 participants last post by  chilliin  
#1 ·
Hallo allemaal!

Net een 09 1500 Laramie gekocht, de vorige eigenaar had een aanhangerrembediening direct voor de rechterknie geïnstalleerd. Omdat ik 1,93 m lang ben, zit deze montage precies waar mijn knie comfortabel wil zitten.

Waar hebben andere lange mensen de hunne geplaatst? Ik zou dit graag willen verplaatsen. Mijn truck heeft de middenconsole.

Bedankt!

#2 ·
De in de fabriek uitgeruste remregelaars van de Dodge Ram uit 2009 - 2012 zijn net boven de ontgrendelingshendel van de parkeerrem gemonteerd.

Image

de meest gebruikte aftermarket-remregelaar is de Tekonsha.

Image

#3 ·
T

de meest gebruikte aftermarket remcontroller is de Tekonsha

Image
De man op deze foto heeft ook de fabrieks-TB-controller - op het dashboard direct boven zijn sleutelhanger

#4 ·
Die 2e foto is precies de plek waar de controller op mijn vrachtwagen zit en het drijft me tot waanzin. Ik heb hem nu losgekoppeld en alleen de beugel zit er nog, die ik morgen zal verplaatsen. Ik hoopte wat alternatieve locaties te zien waar anderen hem hebben gemonteerd, zodat ik de functionaliteit behoud, maar niet mijn knieën stoot.

#7 ·
Hallo allemaal!

Net een 09 1500 Laramie gekocht, de vorige eigenaar had een aanhangerrembediening direct voor de rechterknie geïnstalleerd. Omdat ik 1,93 m ben, zit deze constructie precies waar mijn knie comfortabel wil zitten.

Waar hebben andere lange mensen de hunne geplaatst? Ik zou dit graag willen verplaatsen. Mijn truck heeft de middenconsole.

Bedankt!
Mijn Durango heeft de controller zoals je beschrijft gemonteerd, maar ik ben lang niet zo lang als jij, dus het is meestal geen probleem.

Mijn '04 2500 heeft de controller gemonteerd in het kleine vak onder de HVAC-bedieningselementen. Hij zat daar toen ik de truck kocht en daar blijft hij. Ik weet niet zeker of ik hem daar zou hebben gemonteerd, maar hij is redelijk handig en zou uiteraard niemand in de knieën hinderen.
Hier is een foto.

Image

RipVan

#9 ·
Ik heb de mijne voor mijn rechterknie gemonteerd, net als de OP, maar de mijne is hoger gemonteerd. Ik ben ook 1,93 m lang en het zit mijn been helemaal niet in de weg.

#10 ·
Hoe gemakkelijk is het om in en uit te pluggen? Op mijn '05 bewaarde ik het gewoon in het dashboardkastje. Dan, als ik sleepte, plugde ik het gewoon in en zette ik het in de deurvak.