DODGE RAM FORUM banner

Op een vrachtwagen gemonteerde bumperkraan

2.4K views 7 replies 5 participants last post by  richmond  
#1 ·
Welnu, aangezien ik een boerenjongen ben, compleet met een schuur van 3.800 vierkante meter, vond ik deze op de bumper gemonteerde kraan van Western Mule interessant. Hij bergt netjes op. Hij kan niet alleen in de schuur helpen, maar ook bij het zagen van brandhout. Ik dacht dat ik een link zou plaatsen voor het geval anderen behoeften hebben. R... www.westernmule.com

#3 · (Edited)
Ik ben het 100% eens met uw opmerkingen. Ik bel morgen, ik heb de 12v-aansluiting aan de linkerkant van het bed, net boven de achterklep (gebruikt voor de zwanenhals-aanhanger). Ik zal een pigtail moeten maken. Ik hoop dat ze het kunnen prijzen zonder hun lier. Oh ja, het is voor mijn 98 1500 (die de zwanenhalskogel heeft, voor een veetrailer). Hij heeft die rotzooi van een chromen bumper die aan het roesten is.

#5 ·
Ik denk dat het handig zou kunnen zijn op de boerderij.

Het laden/lossen van generatoren, gereedschapskisten in de schuur, het planten van grote kwekerijbomen, het lossen van vierkante balen, het voeren van de vissen in een vijver, het laden van hout, het laden van boomstammen, het zagen van brandhout waarbij je je zaag uit het vuil houdt en het kan allemaal in de bumper worden opgevouwen.

met een 12v-voeding direct in de truck gestoken. R...

Attachments

#6 ·
op een service body bed
onze bedrijfswagens monteren de kraan in de rechter achterhoek van de laadbak
ze kunnen een motor eruit trekken indien nodig
de lierbevestiging heeft een korte bevestiging, als u de lier niet nodig heeft, kunt u 1 bout eruit trekken en de lier zelf in een schuur of garage opslaan

#8 ·
GT, jouw link is de homerun. De "in bed" oranje is er een die ik probeer te traceren, bedankt.

Brandon, zoals we in het zuiden zeggen "jullie allemaal" kunnen komen. Hier in centraal Kentucky noemen ze het een "varkens-picknick". De modder in Georgia.

Geen Fords, alsjeblieft. R...