DODGE RAM FORUM banner

Verborgen functies?

19K views 10 replies 9 participants last post by  Thunderhorse  
#1 · (Edited by Moderator)
Ik heb een nieuwe 2017 Laramie met bijna alles.

Is er een manier om automatisch zakken in te schakelen wanneer ik de truck in de parkeerstand zet?

Is er een manier om te rijden in Off Road 1 of 2? Het lijkt te zakken bij 35 en 50 mph.

Kan ik de gordelwaarschuwing uitschakelen?

Zijn er nog andere dingen die de truck kan doen die misschien niet algemeen bekend zijn? Als u bijvoorbeeld op mijn 2016 Denali de vergrendelknop van de sleutelhanger ingedrukt houdt, worden de spiegels ingeklapt. Als u de ontgrendelknop ingedrukt houdt, worden alle vier de ramen neergelaten.

TIA Frank

#2 ·
U kunt de gong voor de veiligheidsgordels uitschakelen, ik heb het bij de mijne gedaan. Het waarschuwingslampje blijft branden en u krijgt nog steeds een kort bericht elke keer dat u stopt. Zo doe je het:

1. Doe de gordel om, sluit de deur.
2. Zet het contact aan en wacht tot alle lampjes uitgaan (ongeveer 10 seconden).
3. Maak binnen 10 seconden drie keer de gordel los/vast.
4. Zet het contact uit en u krijgt een bevestigingssignaal en u bent klaar.

Ik kan uw andere vragen niet met zekerheid beantwoorden, maar ik denk dat het een veiligheidsvoorziening is voor de truck om te zakken om het zwaartepunt laag te houden en het veiliger te maken.

#6 ·
Je kunt de pieptoon voor de veiligheidsgordels uitschakelen, ik heb het op de mijne gedaan. Het waarschuwingslampje blijft branden en je krijgt nog steeds een kort bericht elke keer dat je stopt. Dit is hoe:

1. Doe de gordel om, sluit de deur.
2. Zet de ontsteking aan en wacht tot alle lampjes uitgaan (ongeveer 10 seconden).
3. Maak de gordel binnen 10 seconden drie keer los/vast.
4. Zet de ontsteking uit en je krijgt een bevestigingstoon en je bent klaar.

Ik kan je andere vragen niet zeker beantwoorden, maar ik denk dat het een veiligheidsvoorziening is voor de truck om te zakken om het zwaartepunt laag te houden en het veiliger te maken.
Bedankt!

#3 ·
Je kunt de zekering er gewoon uithalen nadat hij in off-road 1 of 2 komt. Is het veilig...NEE, is het door mensen gedaan...JA. De reden dat je niet in off-road 2 wilt rondrijden, is dat de banden een grote uitspoor hebben, waardoor je banden slijten. Prima voor off-road, maar niet op de snelweg.

De enige andere manier is om de langere links te krijgen die sommige mensen hebben gebruikt.

#4 ·
Een man in Nederland schreef dit in 2013

* DIT IS OP EIGEN RISICO!!!
* vrachtwagen in de gewenste rijhoogte zetten
* de multi-connector van de luchtvering verwijderen
* klaar
* LIJN JE VOORWIELEN UIT MET DE NIEUWE HOOGTE!!!
* Ik heb dit in de offroad 2-modus geprobeerd voor 2000 mijl... geen problemen...

Geen computerfouten, alleen een "luchtvering service" waarschuwing bij het opstarten
Als je de connector terugplaatst, werkt hij als nieuw

De 9-draads multi-connector zit aan de passagierskant, achter het achterwiel, onder de laadvloer.

#8 ·
Op mijn 2010 Sport, als je een tweede keer snel op de ontgrendelknop drukte en vasthield, gingen alle ramen naar beneden, zoals hierboven vermeld. Blijkbaar bestaat dat niet meer op mijn 2017 2500. Ik vond die functie wel fijn als ik op een warme dag naar de truck liep op een parkeerplaats. Ach ja...

Rob
Dat vond ik ook fijn in mijn 2010 sport. Wat ik nu doe in mijn 2017 Laramie is hem op afstand starten, zodat in ieder geval de airco begint te draaien.

#11 ·
I also enjoyed the auto roll down windows on my 11. No idea why it was discontinued.
Ik genoot ook van de automatisch naar beneden rollende ramen op mijn 11. Geen idee waarom het werd stopgezet.

Een chick met wie ik op de universiteit ging, liet altijd per ongeluk haar ramen openstaan en het interieur had op sommige plaatsen schimmel en rook vreselijk.

Of dat of diefstal